به گزارش خبرنگار ایرنا، درآیین گشایش این نمایشگاه مدیر کل دفتر امور طیور و زنبورعسل وزارت جهادکشاورزی، رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران ومدیران استانی وشهرستان حضور داشتند.
مدیربرگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه در فضایی به وسعت حدود 2 هزار متر مربع، فعالان وتولید کننده های تخصصی صنعت دام و طیور، ماشین آلات و ادوات کشاورزی استانهای کشور محصولات خود را در 50 غرفه عرضه کرده اند.
سیدحسین اسلامی، افزود: انواع مکمل های جدید طیور ، دان مرغ و جدید ترین دستگاههای مربوط به سامانه گرمایشی و سرمایشی واحدهای دامی و طیور در این نمایشگاه عرضه شده است.
وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی تولیدات و ظرفیت های استان های مختلف کشور و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده بدون واسطه و دلالی اعلام کرد.
اسلامی که مدیرجهادکشاورزی شهرستان آمل نیز هست، ادامه داد، که هم اکنون حدود 60 درصد تولید مرغ گوشتی مازندران در واحدهای تولیدی وپرورشی این شهرستان تولید می شود وامل یکی از قطب های اصلی این بخش در استان وکشور است.
وی، با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه به دنبال تحقق 2 دستاورد مهم اقتصادی و بخش آموزشی آن هستیم ، ادامه داد: با این اقدام به نوعی در تلاش هستیم تا فضای خالی و حلقه گم شده بین دانشگاه ، صنعت و بازار برای افراد جویای کار برطرف و پر شود.
مدیر جهاد کشاورزی آمل ادامه داد: این نمایشگاه تا 10 شهریور صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاههای شهرستان آمل برای بازدید علاقه مندان برپا است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.