به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسماعیل قادری فر روز سه شنبه در ششمین روز از هفته دولت در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه مازندران در قائمشهر ، افزود : موضوع مهم اشتغال و پاسخگویی به مطالبات مردم یکی از دغدغه های مهم در سطوح عالی نظام است که بر تحقق آن تاکید شده است .
وی ادامه داد : به نظر ما در مجموعه معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری ، پرداختن به مقوله اشتغال و کارآفرینی و یا به عبارت وسیع تر تحقق اقتصاد مقاومتی ، جزء از مسیر علم و فناوری و همچنین تحقق دانش بنیان میسر نمی شود و باید نگاه سنتی چندین سال قبل را کنار گذاشت .
قائم مقام معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت : در سطح شهرستان ها ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که باید از تمامی آنها در راستای فناوری برای پاسخ به معضلات کشور و منطقه استفاده کرد.
قادری فر تاکید کرد : همچنین در کنار ظرفیت های بزرگ برای پاسخگویی به نیازهای روزمره ، می توان از ظرفیت هایی مثل مشاغل کوچک استفاده کرد.
وی بر ضرورت استفاده از ایده های جوانان و شرکت های دانش بنیان نوپا تاکید کرد و گفت : توجه به راهکار فناورانه برای پروژه های کلان که نیاز ملی کشور است و پروژه های کلیدی که باید با محوریت بخش خصوصی ایجاد شود ، ضروری است.
قادری فر اضافه کرد : ما از نیروهای نوپا و نوین که متولی دانش ، علم و فناوری باشند با تامین منابع لازم حمایت خواهیم کرد زیرا هدف ما توسعه فناورانه و نوآوری در کشور است و بنابراین باید همت کرد تا فرهنگ کارآفرینی را ترویج و نیازهای فناورانه را برای کشور برطرف کنیم .
وی با اشاره به اینکه کارمندان نمونه باید با روحیه بسیجی کار کنند ، بیان کرد : باید بدون توقع کار کرد و لحظه ای از خدمت رسانی به مردم غافل نشد و به عبارتی بدون توفع کار کردن کلید واژه اساسی و بنیادی است که همه باید برای خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار خودمان قرار دهیم .
در پایان مراسم از کارمندان و مدیران نمونه با اهداء لوح سپاس تجلیل شد .
همچنین در ششمین روز از هفته دولت ایستگاه آبرسانی شهدای شهرودکلا با اعتبار یک میلیارد و 512 میلیون تومان با حضور قادری فر به بهره برداری رسید.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.