دکتر جواد واثقی امیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: احداث ساختمان دانشکده علوم پایه به مساحت پنج هزار متر مربع ، سالن ورزشی به مساحت 2 هزار متر مربع، توسعه فضای ورزشی در خوابگاه دانشجویی پسران ، احداث اتاق سلامت برای خوابگاه دختران، تجهیزات آزمایشگاهی وغیر آن جزو طرح هایی بوده است که در این چهار سال برای آن هزینه شده است.
وی اظهارداشت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یکی از دانشگاهای برتر کشور است که در زمینه رفع معضلات و مشکلات منطقه گام هایی اساسی برداشته است که یکی از آنها طرح تصفیه شیرابه آب کشاورزی با پیشرفت فیزیکی 50 درصد است که اگر کارفرما با مشکل مالی روبرو نشود به زودی به اتمام خواهد رسید.
امیری در ادامه از برگزاری اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار در روز های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در دانشگاه صنعتی بابل خبر داد و ادامه داد: این کنفرانس با حضور مهمانانی از کشورهای آلمان، فرانسه و غیر آن برگزار می شود.
وی اظهارداشت: همچنین تعداد 350 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از این تعداد 190 مقاله از سوی داوران پذیرفته شد.
وی بیان کرد: از این تعداد مقاله های پذیرفته شده، تعداد 67 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت دیجیتال ارائه خواهد شد.
واثقی امیری، بهینه سازی سیستم های تولیدی و خدماتی، بهینه سازی سیستم های سلامت و غذا، زنجیره تامین و لجستیک کشاورزی و غذایی، مدیریت کسب و کار های نوآورانه و فناورانه، مدیریت سیستم های گردشگری و زیست محیطی، سیستم های لجستیک و حمل و نقل دریایی، توسعه زیرساخت های اقتصاد مقاومتی و سیستم های صنعتی دانش بنیان را از محورهای این کنفرانس بین المللی برشمرد.
وی افزود: همچنین کارگاه آموزشی و پانل ارتباط با صنعت، دومین دوره المپیاد دانشجویی مهندسی صنایع و نمایشگاه دستاوردهای صنعتی نیز در حاشیه این کنفرانس برگزار می شود.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیان کرد: دانشکده صنایع این دانشگاه که از 9 سال قبل راه اندازی شده است هم اکنون دارای 300 دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 6 هزار دانشجو و 200 هیات علمی دارد.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.