به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود : روند اجرایی بیمارستان فوق تخصصی 160 تختخوابی این شهرستان در حدود سه سال است که با کندی پیش می رود و رفع مشکلات آن نیازمند نگاه ملی است.
وی اظهار داشت : برای رفع مشکل آب آشامیدنی این شهرستان بویژه در مناطق روستایی به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با اعتبارات موجود شهرستان امکان پذیر نیست و نیاز به منابع ملی دارد.
حسینی جو مشکلات بخش گردشگری ، آب ، برق ، راه و گاز شهرستان را بسیار جدی دانست و خاطر نشان کرد : تنکابن متعلق به همه مردم کشور است و باید پروژه های زیرساختی آن با نگاه ملی نگریسته و با جدیت بیشتری پیگیری و اجرا شود.
فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه مردم این شهرستان نشان داده اند که همسو با سیاست های دولت هستند ، تصریح کرد : در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بیش از 98 درصد مردم این شهرستان مشارکت داشتند و 70 درصد از انها به دکتر روحانی رای دادند که نسبت به دوره قبل 12 درصد افزایش داشته است.
وی یادآور شد : هر اقدامی که با نیت خیر برمی داریم اگر در مسیر درست قرار داشته باشد ، در منطقه و کشور اثرگذار خواهد بود.
رییس شورای اسلامی تنکابن نیز در این جلسه به توسعه راهبردی شهرها اشاره کرد و گفت : دولت باید این سیاست را به استانداری ها و سپس فرمانداری ها ابلاغ نماید تا شهرها با برنامه ریزی مدون و اصولی اداره شود.
علیرضا فلاحتکار افزود : مناطق زیبای دوهزار و سه هزار تنکابن نیازمند نگهداری و حفاظت است و از انجا که دولت نمی تواند این کار را انجام دهد باید زمینه را برای اخذ عوارض ورودی آن فراهم نماید تا این سرمایه ملی نابود نشود.
وی با بیان اینکه وضعیت فاضلاب شهری تنکابن بسیار نامطلوب است ، اظهار داشت : فاضلاب شهری تنکابن 165 کیلومتر است که تنها 30 کیلومتر آن اجرایی شده و مابقی آن همچنان بلاتکلیف است و منابع مالی از سوی بانک توسعه اسلامی تامین نگردیده است.
فلاحتکار خاطرنشان کرد : آثار تاریخی این شهرستان به دلیل استفاده از آن در حال نابودی است و باید دولت اعتباری برای خرید و نگهداری از انها اختصاص دهد.
فرمانداری شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در سال 1314 تاسیس گردید.
خبرنگار: علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.