به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی وطنی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود : باید هر چه سریع تر نسبت جلوی ورود شیرابه ها و پسماندها به رودخانه ها و دریای مازندران گرفته شود تا در آینده نزدیک با بحران های ناشی از آنها مواجه نشویم.
وی اظهار داشت : دولت به تنهایی نمی تواند این معضل را برطرف نماید و باید بخش خصوصی در این زمینه وارد شود تا با استفاده از تکنولوژی های روز این تهدید را به فرصت تبدیل نماید .
وطنی محرومیت مازندران را ناشی از نجابت مردم و مدیران این استان دانست و خاطر نشان کرد : این استان سرشار از ثروت های خدادادی و منابع انسانی است که می توانند در کنار هم چرخه تولید را به حرکت درآورند ، اما متاسفانه شاهد نرخ بیکاری 12.4 درصدی در این زمینه هستیم.
وی تصریح کرد : باید آمایش سرزمینی در استان مازندران به روز شود و تمامی دستگاه های اجرایی خارج از ان اقدامی صورت ندهند.
** کمبود آب آشامیدنی
معاون رئیس جمهوری به کمبود آب آشامیدنی در شهرهای شمالی کشور اشاره کرد و بیان داشت : در جایی که بیشترین درصد بارندگی را شاهد هستیم کمبود منابع آبی بی معناست و باید چرخه آب و فاضلاب ها هر چه سریع تر صورت گیرد.
وی افزود : نسل جوان با واژه اقتصاد غیر نفتی و غیر خام فروشی وارد عرصه شده و باید این سرمایه ها را دید و در جهت درست هدایت نمود چرا که آینده از آن آنهاست.
وطنی یادآور شد : دولت تنها بستر ایجاد شغل را فراهم می نماید و فرمانداران نیز مسئول تامین شغل نیستند بنابراین باید نگرش جامعه را نسبت به این موضوع تغییر داد.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.