به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ در مراسم بهره برداری از این واحد گفت : که برای ساخت این واحد با زیربنای 55 مترمربع بیش از 420 میلیون ریال هزینه شده است.
علی مراد نصوری خانه دار کردن ایتام و نیازمندان زیر پوشش را از سیاست های کمیته امداد برشمرد و افزود که در صورت تامین زمین ، با مشارکت خیرین این عمل انسان دوستانه صورت می پذیرد.
وی افزود : طی سال گذشته تعداد 8 واحد مسکونی مددجویان در این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 357 میلیون ریال بهسازی شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان سیمرغ همچنین در حاشیه بازدید از یک واحد دامداری که از تسهیلات اشتغال بهره مند شد با اشاره به نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال به خبرنگار ایرنا گفت : پارسال به 67 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان سیمرغ تسهیلات اشتغال زایی به میزان 8 میلیارد و 375 میلیون ریال پرداخت شد .
او حداکثر تسهیلات پرداختی به هر فرد زیر پوشش را 700 میلیون ریال اعلام کرد که در اختیار مدیریت شهرستان می باشد و افزود که امسال نیز این سیاست در راستای ایجاد شغل برای افراد تحت پوشش ادامه دارد.
به گزارش ایرنا ، کلنگ احداث یک واحد مسکن مددجویی نیز در روز جاری همزمان به هفته دولت با حضور مسئولین این شهرستان بر زمین خورد.
شهرستان سیمرغ دارای بیست هزار نفر جمعیت می باشد که 900 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشند.
خبرنگار : مهدی باقری جامخانه ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
9778/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.