به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، در آغازین ساعات کاری شورای پنجم ، حمید رضا خنکدار سرپرست شهرداری قائم شهر شد.

مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری قائم شهر در ساعت ۱:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه مورخ دوم شهریور ماه سال جاری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری، در دفتر کار سرپرست شهرداری برگزار شد.

در ابتدای مراسم افشین حسین زاده رئیس شورای اسلامی قائم شهر از زحمات مهندس رحیمی و تیم مدیریتی شهرداری در مدت زمان حضورشان تشکر و قدردانی نمودند.

وی خاطر نشان کرد انتخاب آقای خنکدار به این دلیل بوده که ایشان از بدنه شهرداری هستند و اشرافیت مناسبی نسبت به مسائل و معضلات شهری و مسائل مربوط به پرسنل دارند و امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون شهر و شهروندان باشیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد اعضای شورای شهر جدید برای تعامل آمدند و امیدواریم هر روز شاهد پیشرفت روز افزون و توسعه شهر قائم شهر باشیم.

در ادامه این جلسه یکایک اعضا شورا (آقایان : محمدعلی شیرسوار، غلامرضا میرزایی،سید هادی فضلی، ایمان پویامهر، مجید عباسی ، عباس صالح زاده، محمد نصیر متانی و احسان اسماعیلی ) به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

خنکدار ضمن عرض تبریک به اعضای شورای شهر جدید اظهار داشت: امیدوارم راه و رسم امانتداری را در این مدت تصدی گریم به عنوان سرپرست شهرداری انجام دهم و انتظار می رود همه باهم و در کنار هم همچون سنوات گذشته همدل و همگام در جهت رفع مشکلات و معضلات شهری را گام برداریم و پروژه های از قبل تعریف شده شهرداری را به انتها برسانیم.

سرپرست شهرداری قائم شهر از زحمات و تلاشهای مهندس رحیمی و شورای دوره چهارم تقدیر و تشکر کردند وی همچنین از شورای اسلامی شهر جدید نیز بخاطر انتخاب و نگاهشان به مجموعه شهرداری تشکر نمودند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد این امانتی که در دستان ما قرار دارد را به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسانیم.

شایان ذکر است آقای حمید رضا خنکدار که پیش از این سابقه معاونت اداری - مالی شهرداری و مسولیتهای دیگری را در رزومه کاری خود داشت، اینبار به سمت سرپرست شهرداری قائم شهر تعیین شد.

در پایان ابلاغ سرپرستی شهرداری قائم شهر به حمیدرضا خنکدار تقدیم شد.

در خاتمه مدیران و مسولین شهرداری ضمن عرض تبریک به آقای خنکدار به دیدگاه نظرات خود پرداختند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 727508
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.