به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم خونه به خونه مازندران در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل در نخستین حضور ' جواد نکونام ' به عنوان سرمربی این تیم با نتیجه 4 بر صفر تیم صبای قم را در هم کوبید تا نشان دهد که می تواند مربی خوبی برای این تیم مازندرانی در صعود به لیگ برتر باشد.
نکونام در پایان این بازی به خبرنگار ایرنا گفت که امسال هیچ قولی به مسئولان باشگاه خونه به خونه برای صعود به لیگ برتر نداده است .
وی با تبریک پیروزی تیمش به هواداران ، افزود : امروز آنها برای تیم ما سنگ تمام گذاشتند و از همه آنها تشکر می کنم وامیدوارم که این حمایت آنها ادامه داشته باشد.
نکونام گفت : ما با تمام وجود در خدمت این مردم هستیم، من در مدت کمی که در بابل حضور داشتم سعی کردم تفکراتم را در تیم پیاده کنیم، کار سختی است ولی باید سعی کنیم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد تا به خواسته‌هایمان نزدیک شویم.
وی اضافه کرد : متاسفانه وقت زیادی هم نداشتیم، دوران آماده‌سازی خوبی نداشتیم و باید این شرایط را بهبود ببخشیم، با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، پیش از آمدن به اینجا نسبت به آن‌ها شناختی پیدا کردم و بعد تصمیم گرفتم به خونه به خونه ملحق شوم.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در پاسخ به این پرسش که به مدیران باشگاه خونه به خونه برای امسال قول صعود به لیگ برتر داده است یا نه ، گفت : با توجه به برنامه 2 ساله‌ای که برای خونه به خونه داریم، تلاش می‌کنیم اول برای شهر بابل تا آخرین لحظه بجنگیم و پس ازآن بتوانیم به جوانان این شهر خدمت کنیم و فوتبالی را که مد نظرماست به آن‌ها آموزش دهیم تا بتوانیم نتیجه اصلی یعنی لیگ برتری شدن را کسب کنیم.
نکونام افزود : هیچ قولی به مسئولان تیم خونه به خونه برای رساندن این تیم امسال به لیگ برتر نداده ام، اما من تنها قولی که می توانم بدهم ، این است که با تمام وجود، کار و تمرکزم را برای خونه به خونه بگذارم و امیدوارم تیم بتواند نتیجه بگیرد و بتوانیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم.
وی ادامه داد : من تمام تمرکزم این است که تیم پیشرفت کند و این قولی است که می‌توانم به مردم و مسئولان بدهم، قطعا در انتهای برنامه 2 ساله این تیم، خونه به خونه لیگ برتری خواهد شد.
** افاضلی: از توی رختکن تیم را تحویل گرفتم
سرمربی تیم صبای قم هم در خصوص شکست سنگین 4 بر صفر تیمش برابر خونه به خونه مازندران به خبرنگار ایرنا گفت : من این تیم را امروز در رختکن در بابل تحویل گرفتم.
هومن افاضلی افزود : قرار بود که در این بازی من روی نیمکت تیم نباشم ، اما متاسفانه کسی روی نیکمت نبود و ما فقط یک سرپرست و تدارکات داشتیم.
وی گفت : البته قرار بود که کسی دیگری جای من دراین تیم باشد، اما درنهایت من قبول کردم و اینها جزیی از قوتبال است و مسئولیت این شکست نیز با من است.
او افزود : من به شما قول می دهم که تیم صبا در آینده بهتر و بهتر خواهد شد و در بازی های آینده و مرحله برگشت این گونه نخواهد شد و تیمی منسجم تر و بهتری برای مسابقات آماده خواهیم کرد.
** اسامی بازیکنان تیمم را نمی دانم
سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه در بازی امروز حتی اسم بازیکنان و پستی را که در زمین بازی می کنند ، نمی دانست ، گفت : متاسفانه در تیم ملی هم که بودم به همین شکل تیم را تحویل گرفته بودم ، به هرحال مربیگری کاری سختی است و کار سخت برای آدم های بزرگ است.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه پرگل 4 برصفر تیم صبای قم را شکست داد وبا 5 امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.