به گزارش خبرنگار ایرنا ، با بهره برداری از این طرح ها که با حضور مسئولان ارشد استان و شهرستان های مازندران صورت گرفت ، مردم شهرستان های ساری ، قائمشهر ، جویبار ، بابلسر ، رامسر ، سیمرغ ، تنکابن ، جویبار و نکا طعم شیرین خدمات دولت را چشیدند .
بهره برداری از 2 طرح در حوزه بهزیستی در ساری شامل کمپ ترک اعتیاد و طرح خود اشتغالی کارگاه تولید مبل از جمله این طرح هاست که با بهره برداری از آنها برای حدود 50 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شغل کرد .
10 طرح برق رسانی در شهرستان سیمرغ در قالب 2 محور رینگ و توسعه فیدر و همچنین اصلاح و بهینه سازی شبکه از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید .
با اجرای این طرح ها ، خطوط انتقال برق از زمین های شالیزاری جمع آوری و شبکه برق روستاها تقویت می شود و جمعیت 23 روستا با 938 خانوار از مزایای آنها بهره مند شدند.
6 طرح عمرانی و خدماتی شامل آسفالت راه روستای گردشگری جواهرده ، مجتمع خدمات بهزیستی غیر دولتی همراز روستای گالش محله ، خانه بهداشت روستای دریاپشته ، سیستم روشنایی روستای لتر ، آسفالت راه روستای چالکرود و طرح های آسفالت ، موزاییک فرش ، جدول و کانیو ، فضای سبز روستای گالش محله در شهرستان رامسر نیز از جمله طرح هایی است که به بهره برداری رسید .
بهره برداری از 2 طرح آبرسانی روستایی مجتمع در تنکابن شامل لوله گذاری شبکه توزیع ، احداث مخزن هوایی و زمینی ، احداث اتاقک کلرزنی ، محوطه سازی و نصب ژنراتور در روستاهای حبیب آباد ، زوار ، رودپشت و مکرود و لوله گذاری ، بهسازی چشمه ها ، جا به جایی انشعاب خانگی ، احداث اتاقک کلرزنی و محوطه سازی در مجتمع فلکده هم از دیگر طرح های بهره برداری شده ، است.
همچنین طرح آبرسانی به روستای حبیب آباد ، زوار و رودپشت شهرستان تنکابن با لوله گذاری به طول 30 هزار و 592 متر ، احداث مخزن هوایی فلزی یکصد متر مکعبی و بتونی زمینی 500 متر مکعبی هم از دیگر طرح هایی است که بهره برداری شد.
سه طرح عمرانی و تولیدی در حوزه راهداری ، مسکن محرومان و مزرعه تولید لیمو ترش نیز در شهرستان جویبار شامل نصب پایه های روشنایی نقاط حادثه خیز عبور دونچال ، بیکارآیش ، زرین کلا ، تقاطع ایزدخیل ، محور پهناب ، افتتاح یک باب مسکن در کوهیخیل به بهره برداری رسید .
6 طرح بهداشت و درمان شامل مرکز جامع سلامت روستایی اجاکسر ، پایگاه اورژانس بهنمیر ، چهار خانه بهداشت در روستای اجاکسر ، گالش کلا ، کاله و خشک رود هم در شهرستان بابلسر به بهره برداری رسید .
سه طرح هادی روستاهای سیاوشکلا ، کلت و اومال در شهرستان نکا هم امروز به بهره برداری رسید .
همچنین امروز عملیات اجرایی روکش آسفالت محور سیمرغ به بهنمیر به طول 7 کیلومتر با 18 میلیارد ریال اعتبار امروز آغاز شد .
همزمان با هفته دولت 872 طرح با سرمایه گذاری چهار هزار و 190میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.