به گزارش خبرنگار ایرنا ، طرح های بهره برداری شده شامل نصب پایه های روشنایی نقاط حادثه خیز سه راهی دونچال و مسکن محرومان زیر پوشش کمیته امداد و گلخانه پرورش لیمو ترش بوده است که برای این طرح ها 290 میلیون تومان هزینه شده است .
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ایی شهرستان جویبار در افتتاح نصب پایه های روشنایی نقاط حادثه خیز که در سه راه زرینکلا برگزار شد ، افزود : در این شهرستان حدود 10 نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که برای رفع نقاط حادثه خیز از محل اعتبارات ملی برای نصب و پایه های روشنایی اقدام شده است .
شیروان مظلومی با بیان اینکه در این نقاط حادثه خیز 25 اصله روشنایی نصب شده است ، گفت که میزان مبلغ صرف شده برای نصب این پایه ها 200 میلیون تومان بوده است .
به گفته وی این پایه ها در عبور دونچال ، بیکارآیش ، زرین کلا ، تقاطع ایزدخیل ، محور پهناب نصب شده است .
مدیر کمیته امداد شهرستان جویبار در افتتاح مسکن مددجویی که در کوهیخیل برگزار شد ، افزود : این خانه با همت و همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد ساخته شده است .
فرضعلی خلیلی پاشا با بیان اینکه هزینه صرف شده برای ساخت این مسکن 50 میلیون تومان بوده است ، گفت که از این میزان 15 میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن ، 10 میلیون کمیته امداد و مابقی به صورت شخصی هزینه شده است .
وی همچنین به طرح گلخانه پرورش لیمو ترش در این شهرستان خبر داد و گفت که این گلخانه در فضایی به مساحت 800 متر به بهره برداری رسیده است .
مدیر کمیته امداد شهرستان جویبار با بیان اینکه هزینه صرف شده برای این طرف حدود 40 میلیون تومان بوده است ، افزود : از این میزان 30 میلیون تومان از طرف کمیته امداد و مابقی به صورت شخصی هزینه شده است .
به گفته خلیلی با به بهره برداری رسیدن از این طرح میزان اشتغال برای 2 نفر فراهم شده است.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی** انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.