به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی محمدی روز پنجشنبه در چهاردهمین یادواره 210 شهید بخش چهاردانگه ساری که در روستای خلرد این شهرستان برگزار شد ، افزود : همیشه و در دوران انقلاب اسلامی تاکنون همیشه دشمنان به دنبال ضربه زدن به این انقلاب بودند .
وی با تاکید بر اینکه این توطئه ها همیشه خنثی و بدون اثر بوده است ، ادامه داد : همین پیروی از توصیه های شهدا آنانی که برای حفظ نظام و انقلاب از جان خود گذشتند ضربه گیر در برابر این توطئه هاست .
رئیس اوقاف کشور گفت : با وجود تداوم توطئه های دشمنان در برهه های زمانی مختلف باید مراقب باشیم که از قرآن و دستورات این کتاب مقدس عقب نمانیم .
وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان فرهنگی کشور اشاره کرد و افزود : ماقام معظم رهبری در این جمع از شهید حججی به عنوان رویش انقلاب اسلامی نام بردند که در انقلاب اسلامی رویش های فراوانی را داشتیم و لازم است به این مهم توجه داشته باشیم .
محمدی اظهار داشت : شهداء به فرموده مقام معظم رهبری رویش های انقلاب اسلامی و از برکات این انقلاب هستند و سرنوشت شهداء و نوع برخورد صبورانه و مستحکم خانواده های آنان تجسم عینی رشادت و صبوری تاریخ اسلام است و مادران و همسران شهدا خود فرزندان و همسران خود را برای حضور در میادین دفاع از نظام حاضر می کنند .
وی افزود : بارها در باره رشادت و صبوری شهدا و خانواده شهدای تاریخ اسلام از جمله واقعه کربلا شنیدیم و تکرار آن صحنه در این دوران را اکنون شاهدیم .
محمدی حضور پرشور مردم در یادواره های شهدا را مصداق وعده خداوند دانست و گفت : هر چه بر عمر شهادت شهدا بگذرد این نور پرفروغتر خواهد شد .
وی کار شهدا را یک امر قلبی و دلی برشمرد که فراموش نخواهد شد و افزود : چرا که این کار یک امر ظاهری نیست که با رفتن جسمشان از یاد و خاطر برود .
مازندران بیش از 10 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.