به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مدیرکل راه آهن شمال با بیان این‌که راه‌آهن یکی از بخش هایی است که در برنامه ششم مورد توجه قرار گرفته، عنوان کرد: خوشبختانه در سیاست اقتصادی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری دو بند مستقیما به حوزه ریل و به‌طور خاص افزایش مزیت آن در رقابت با دیگر بخش‌ها اختصاس یافته است و این امر انگیزه خوبی برای فعالیت های رو به رشد راه آهن خواهد شد.

یوسف گران پاشا با بیان اینکه راه‌آهن برای افزایش سهم حمل بار سیاست های خوبی را در پیش گرفته،گفت: ثبات نرخ حق دسترسی به شبکه ریلی و عدم افزایش آن ، بالا بردن ضریب ایمنی شبکه ریلی با نوسازی وتجهیز شبکه،اعمال تخفیف های مناسب به برخی از محمولات ترانزیتی و... از جمله اقدامات شرکت راه آهن در راستای افزایش انگیزه‌ی صاحبان بار برای انتخاب حمل و نقل ریلی است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاپایان خرداد ماه مجموع بار حمل شده در این اداره کل ۲۴۶۰۰۰تن بوده است.

گران پاشا افزود: این بارها شامل محمولات ترانزیتی، صادراتی و وارداتی بوده که به‌وسیله ۴۵۸۲ دستگاه از انواع واگن های باری حمل شده است.

مدیرکل راه آهن شمال‌تصریح کرد : میزان بار حمل شده در ۳ ماهه اول سال جاری در مقایسه با بار حمل شده در سه ماهه اول سال ۹۵ ،نشان از رشد بیش از۶۰ درصدی حمل بار در راه آهن شمال دارد.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714054
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.