به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : نهی از منکر و تذکر دادن به افرادمتخلف ،مساله ای نیست که زمان آن گذشته باشد.
وی ادامه داد : سکوت در برابر این افراد خاطی نشانه رضایت است و نباید اجازه داد عده ای از افراد با هر وضعیت ظاهری که تمایل دارند در اماکن عمومی حقوق مردم را ضایع کنند.
وی با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر در جوامع اسلامی گفت که آن حضرت الگو و مربی خوبی برای دختران و زنان در جامعه است.
مشایخ افزود : ملعبه شدن دختران در برابر نامحرمان خواست دشمنان است و امروز همه ما با فحشا در جامعه مخالفیم.
خطیب جمعه نوشهر با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سال 1358 مناسبت اقامه نخستین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی گفت : آئین عبادی سیاسی نماز جمعه سعادت بزرگ و برکات فراوانی برای افراد جامعه دارد.
مشایخ افزود : خطبه های نمازجمعه سال 1388 به امامت رهبری فرزانه برای همه امت حزب الله ایران اسلام چراغ راه بود برای آنکه کشور را از لبه سقوط به پرتگاه رهایی بخشید.
امام جمعه نوشهر پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت در سال 67 و توافق مذاکرات هسته ای برجام را از زوایای مختلف دارای شباهت و تفاوت دانست و گفت: مهم ترین شباهت این 2 رخداد مهم آن بود که پس از سال ها پایمردی و مقاومت ملت در برابر بدخواهی ها و استعمار دشمنان علیه نظام اسلام اتفاق افتاد.
مشایخ افزود :در برجام برخلاف قطعنامه 598 تهدیدات دشمن علیه نظام اسلامی بیشتر شد به گونه ای که امروز روح و جسم برجام را نقد می کنند.
وی افزود: اگر چه دیپلمات های ایرانی در این توافق هسته ای تلاش های فراوانی کردند اما ای کاش به وعده شفاهی آمریکا اعتماد نمی کردند.
خبرنگار: مهراب زکی پور / سید رضا هاشمی کروئی
7078/ 1602/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.