معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران آسیب شناسی فضای مجازی از اهداف مهم اجلاسیه نماز عنوان کرد.

علیرضا یونسی در نشست ستاد اقامه نماز با موضوع نماز و فضای مجازی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و اشاره به حضور شکوهمندانه مردم در وداع با شهدای هشت سال دفاع مقدس در مازندران اظهار داشت:این عشق و جاذبه الهی از جنس بهشت است که جوانان را به سمت شهادت سوق می دهد.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده در جلسه افزود:خدواند میل جاودانه ای را در وجود انسان قرار داد که میل پرستش و حق طلبی یکی از امیال هاست که خداوند در جان انسان ها به ودیعه گذاشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران،گفت: یکی از اسرار معاد میل به زندگی جاودانه است و میل به پرستش نیز از امیال زیبا و نیکواست که انسان ها نیاز به آن دارند ضمن اینکه نیاز به خداوند در راس نیازمندهای انسان ها به شمار می آید.

وی افزود:انسان ها بر آنند تا به هر نوعی به عشق الهی دست یابند و از آن بهره مند شوند چرا که همه عالم جلوه ی از تجلی و عظمت خداوند است.

یونسی آسیب شناسی فضای مجازی را از اهداف مهم این اجلاسیه برشمرد و گفت: چنانچه اقدام مقطعی در این موضوع انجام گیرد نتیجه آن نیز کوتاه خواهد بود بنابراین لازم است با حضور کارشناسان و فرهیختگان این موضوع به خوبی آسیب شناسی شود.

وی با مهم برشمردن این موضوع ،افزود:دولت تدبیر و امید شجاعانه به این موضوع ورود پیدا کرد تا مشکلات ناشی از آن مرتفع شود.

یونسی نبود هم افزایی را یکی از مشکلات موجود در جامعه عنوان کرد و گفت:ضرورت دارد تا موضوعات مطرح شده در قالب هنر در تبیین شود تا تاثیر گذاری آن در جامعه بیشتر نمود پیدا کند.

وی مردمی کردن موضوع نماز را از شاخصه های مهم این اجلاسیه نام برد و ادامه داد:سیاست گذاری نهایی صورت گیرد پس از آن در اختیار مردم قرار گیرد ، توجه ویژه به این امر باید مهم تلقی شود.

یونسی سپردن این مسئولیت به دانشگاهها و پرهیز از صنفی گری را اقداماتی مهم نام برد که ضرورت دارد در جامعه به خوبی تبیین شود.

معاون سیاسی و امنیتی مازندران با بیان اینکه گسترش فضیلت اخلاقی با ترویج فرهنگ نماز از شاخصه های مهم  در این مبحث تلقی می شود،ادامه داد: اگر جامعه به بی حسی اخلاقی توجه ویژه داشته باشد هرگز این موضوع تبدیل به بحران نمی شود.

وی اجرای سرود ماندگار نماز در تسخیر روح افراد مهم برشمرد و گفت:بودجه لازم در جهت تحقق این امر از سوی استانداری لحاظ می شود.

یونسی،افزود: برای ترویج فرهنگ نماز و تببین مبانی فرهنگی تعریف یک بسته کاری در دستور کار حوزه ها امری ضروری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.