نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:تنگ نظری و باورهای غلط در استان وجود دارد که نمی توان به رشد و تعالی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران اظهار داشت:مازندران با دارا بودن ظرفیت های چون کوه ،دریا و جنگل از ظریفت های خوبی برخوردار است.

وی افزود: با سفر مقام معظم رهبری به استان مازندران و هم اندیشی نمایندگان استان منتج به این شد که مازندران نیز به غیر از کشاورزی می تواند صنعتی هم باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام خبر فوق گفت: متاسفانه در حال حاضر فارغ التحصیلان جویای کار خیلی رغبت به کارگری ندارند و مطالبات آنان در این بخش فراتر از این است بنابراین فرهنگ اشتغال باید در جامعه به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به شکل گیری پنجره واحد در مازندران ،گفت:پس از شکل گیری آن هنوز اقدام خاص و اثر گذاری از آن خارج نشده است.

آیت الله طبرسی به شعار سال مقام معظم رهبری و تحقق منویات ایشان اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع نتیجه خوبی از این شعارها به دست نیامد اما ناامید نیستیم و در تحقق فرامین رهبری تلاش می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اداری باید در راس فعالیت های ادارات در جهت تحقق فرامین رهبری قرار گیرد و افزود:تنگ نظری هایی در استان وجود دارد که نمی توان به رشد و تعالی رسید.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه چرا باید معادن استان ناشناخته باشد به تعامل بیشتر بانک ها با بنگاههای صنعتی با بهره کمتر تاکید کرد.

وی وحدت و تعامل را عامل مهم پیشرفت و توسعه استان برشمرد و بر تحقق این امر تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.