مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از جلوگیری و توقف جانشینی بانک در واحد تولیدی و صنعتی، با حمایت بانک‌های استان داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید مصطفی موسوی در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان گفت: تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فرصت و ظرفیت مناسبی برای تسریع بخشی در روند تولید و ایجاد اشتغال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به نقش بانک‌ها در رسیدن دولت به اهداف و برنامه‌ها در حوزه تولید و صنعت افزود: با اقدامات مناسب بانک‌ها در ارائه تسهیلات، در طرح رفع موانع تولید، دغدغه تولیدکنندگان در این بخش برطرف خواهد شد.

موسوی بابیان اینکه اجاره به‌شرط تملیک، گرفتن شریک تجاری، استمهال بدهی بخشی از پیشنهادات برای تعیین تکلیف واحدهای بدهکار به بانک است خاطرنشان کرد: تملک و جانشینی بانک در واحد تولیدی برای بانک‌ها دستآوردی نخواهد داشت.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: طرح تسهیلات رونق تولید در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید در جهت افزایش مقاومت واحدهای تولیدی اجراشده است.

صادقی افزود: بانک کشاورزی پشتیبان بخش تولید و صنعت بوده و ایجاد رونق تولیدی در مجموعه‌های صنعتی از اولویت این بانک است.

وی با اشاره به اقدامات و حمایت دولت تدبیر و امید در برطرف شدن موانع بخش تولید اظهار داشت: با همدلی فضای مناسب در بنگاه‌های کوچک و متوسط ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.