به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازمحمودآباد،طی مراسمی به همت بخشداری سرخ رود که با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و هاشمی بخشدار سرخ رود و مدیران ادارات و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش سرخ رود در مجتمع خدمات رفاهی وزارت ارشاد در چاکسر سرخ رود برگزار شد از تلاشهای دهیاران این بخش تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم گفت : دهیاران باید برای ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده در روستاها تلاش کنند و احداث این نوع کارگاه ها مهمترین راه برون رفت از مشکلات کمبود اشتغال در کشور است.
وی افزود: ایجاد درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذاران خارجی باعث پیشرفت روستاها می شود و دهیاران باید با این هدف برای پیشرفت روستاها و پرهیز از مهاجرت روستائیان به شهر تلاش کنند.
یوسف پور با اشاره به تربیت مدیران توانمند از روستاها، گفت: استفاده از ظرفیت های حداکثری جوانان بومی در دهیاری ها موجب دلگرمی دولت و مردم و ایجاد امید در جامعه می شود.
وی خاطر نشان کرد :. زیرساخت ها برای اشتغال زایی روستاییان فراهم است اما نیاز به یک برنامه جامع و منسجم در ساخت کارگاه های زودبازده و صنایع تولیدی دیده می شود و نیاز است در این حوزه دهیاری ها جوان گرایی شود.
فرماندار محمودآباد عنوان کرد: همه تلاش دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت های روستاها برای اعتلا و پیشرفت منطقه است و توسعه گردشگری و صنایع تولیدی را می توان مهمترین اهداف دولت برای اشتغالزایی روستاییان اشاره کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: دهیاران می توانند بهترین رسانه برای اطلاع رسانی از اقدامات و دستاوردهای دولت به مردم باشند ، گرچه در دولت تدبیر و امید نتوانستیم اقدامات دولت را به شکل مطلوب در روستاها اعلام شود اما دهیاران باید در این راه اقدامات کافی را صورت دهند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 701331
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.