به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار اسماعیل قاآنی روز پنجشنبه در یادواره شهدا مدافعان حرم و شهدای روستای پلک سفلی شهرستان آمل افزود : در روزهایی که تیم های تروریستی داعش با حمایت و پشتیانی آشکار آمریکا و مزدوران عربی در عراق و منطقه سرگردان هستند، آنها همچنان ژست های مغرورانه و زورگویانه خود را دارند.
وی ادامه داد : آمریکا مگر ادعا نمی‌کند ابرقدرت جهانی بوده و بالاترین قدرت نظامی را دارد و در سال‌های اخیر که خودش به طور مستقیم وارد منطقه شده است، اما نمونه اقتدار ایران در برابر آمریکا آنجا بود که زمانی آمریکا مجبور به ترک عراق شد به ایران التماس می‌کرد.
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت : آمریکا روزی که از عراق می‌رفت به ایران التماس می‌کرد اما خوی دروغ‌گویی و پست ‌فطرتی آنها سبب می‌شود که در جلسه‌های خصوصی و نامه‌پراکنی‌ها یک گونه صحبت کرده و در جامعه جهانی طور دیگری هیاهو کنند.
سردارقاآنی افزود : آمریکا در یک دهه گذشته در کنار متحدان غربی اش ، ناپاک‌ترین آدم‌های دنیا را جمع ، مسلح و پشتیبانی کردند و به جان مسلمانان منطقه انداختند.
وی ادامه داد : آمریکایی ها در تحقق وعده های دروغین ، دفاع از حقوق بشر ، توسط انگلیسی‌ها و با در اختیار قرار دادن بهترین تجهیزات نظامی جنگ پیچیده‌ای را در منطقه به راه انداختند.
جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مسیر فعال و زنده ای است که هر روز یک گام رو به جلو برمی دارد، گفت: این مسیر و سیر تکاملی خود را همراه با رویش ها و ریزش های مختلف دارد، از فرمایشات امام خمینی (ره) گرفته تا مقام معظم رهبری نیز مشاهده می کنیم که انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه ها کار کرده و یا در حال کار و فعالیت است.
سردار قاآنی افزود: ما در دوران دفاع مقدس خیلی چیزها به دست آوردیم و این جنگ برای ما عظمت فراوانی داشته است و در حقیقت یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس ما برای بزرگ شدن یک ملت در طول تاریخ کافی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با تمامی عظمتی که دوران دفاع مقدس ما داشته است آن هم به عنوان کشوری که بعد از پیروزی انقلاب هیچ چیز در حوزه نظامی به لحاظ ساختار و امکانات نداشته‌ایم بعد از هجمه ای که به ما در قالب این جنگ شد، حتی به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) ناتو و ورشو در این جنگ به دشمن ما کمک می کردند، دیدیم که همه پای کار آمدند.
جانشین فرمانده سپاه قدس یادآور شد: امروز شهدا ثابت کردند که هنوز ندای سالارشهیدان حسین ابن علی در گوش زمزمه می شود که اجابت می کنند.
وی با اشاره به اینکه از زمان شروع انقلاب تاکنون دشمنان قسم خورده نقشه هایی را کشیدند ، گفت : نقشه های دشمنان به حول قوه الهی و با رهبری های حکیمانه امام عزیزمان و مقام معظم رهبری وهوشیاری مردم در تمام صحنه های مورد نیاز خنثی شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.