علی اسماعیلی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور افزود: ایجاد این تعداد اشتغال با توجه به شرایط اقتصادی حال کشور دشوار است به همین خاطر نیازمند ورود بخش خصوصی در این زمینه است.
وی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به افزایش جمعیت دانش آموختگان باید به اشتعالزایی توجه ویژه ای شود تا این مشکل به چالش و تهدید تبدیل نشود.
اسماعیلی در ادامه با اشاره به طلبکاری بانک ها گفت : امروز مردم 103 هزار میلیارد تومان به بانکها بدهکارند که قادر به پرداخت نیستند که برای وصول این مطالبات نیازمند رونق اقتصادی در جامعه هستیم.
نماینده نور و محمود آباد با اشاره به وضعیت زباله و فاضلاب شهرستان نور گفت: با جدیت در حال پی گیری تامین اعتبار از ماده 23 برای رفع این تهدید در منطقه هستیم.
فرماندار شهرستان نور هم با اشاره طرح حمایتی دولت از واحدهای تولیدی راکد گفت : دولت تدبیر و امید همچنان از واحدهای تولیدی راکد در قالب بسته رونق تولید حمایت می کند مسئولان شهرستانی نیز تلاش می کنند تا اعتبارات ویژه برای واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی منطقه کسب کنند.
هادی خنجری افزود : برای ارائه تضمین بانکی واحدهای صنعتی با توجه به موقوفه بودن زمین شهرک صنعتی قرار است در نشست با مسئولان استانی یک زمین معوض در قبال زمین شهرک داده شود تا مشکل واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی رفع شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون 18 واحد تولیدی صنعتی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
سرهنگ حسین محمودی فرمانده سپاه نور هم در این جلسه از تشیع پیکر 3 شهید گمنام 17 ساله،21 ساله و 29 ساله دوران دفاع مقدس در 29 تیرماه در شهر بلده خبر داد و گفت : این شهدا در به ترتیب در عملیات های بدر، امرصاص و خیبر به شهادت رسیدند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/1295/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.