فرماندار محمودآباد گفت: اشتغال زایی باید در روستاها و از سوی دهیاران صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور عصر امروز در همایش تجلیل از دهیاران بخش سرخرود که با حضور اصحاب رسانه و دهیاران بخش سرخرود در  محل همایش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بخش برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران باید برای ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده در روستاها تلاش کنند و احداث این نوع کارگاه ها مهمترین راه برون رفت از مشکلات کمبود اشتغال در کشور است.

وی افزود: ایجاد درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذاران خارجی باعث پیشرفت روستاها می شود و دهیاران باید با این هدف برای پیشرفت روستاها تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به تربیت مدیران توانمند از روستاها، گفت: استفاده از جوانان در دهیاری ها موجب دلگرمی دولت و ایجاد امید در جامعه می شود.

وی بیان داشت: در دهیاری ها باید جوان گرایی شود. زیرساخت ها برای اشتغال زایی روستاییان فراهم است اما نیاز به یک برنامه جامع توسط جوانان در ساخت کارگاه های زودبازده و صنایع تولیدی دیده می شود.

فرماندار محمودآباد عنوان کرد: همه تلاش دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت های روستایی برای پیشرفت است. گردشگری و صنایع را می توان مهمترین اهداف دولت برای اشتغالزایی روستاییان نام برد.

یوسف پور در پایان گفت: دهیاران می توانند بهترین رسانه دولت برای اطلاع دستاوردها به مردم باشند. در دولت تدبیر و امید نتوانستیم اقدامات دولتی را به روستاها اعلام کنیم اما دهیاران باید در این راه اقدامات کافی را صورت دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.