به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابل ،آقای قائمی گفت: بیش از 76 هزار نفر در 3 ماهه نخست سال 96 به این بیمارستان مراجعه کردند که نشانه وسعت خدمات ارائه شده به مردم عزیز بابل و استانهای شمالی کشور می باشد.
وی با اشاره اینکه بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) یکی از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل است ، اضافه کرد: در سه ماهه سال جاری تاکنون تعداد 10 هزار و 300 بیماران پذیرش شده اند و 571 نوزاد در این مرکز بدنیا آمدند و همچنین تعداد 39هزار و 252 نفر به واحدهای پاراکلینیکی مراجعه داشتند.
مدیر بزرگترین بیمارستان شمال کشور گفت: تعداد مراجعان بیماران به اسکرین اورژانس در سال جاری را 18 هزار و هشتصد نفر عنوان کرد و یادآور شد: تعداد جراحی‌های انجام‌گرفته در این بیمارستان در ماه های فروردین ،اردیبهشت و خرداد ، 2 هزار و 250 مورد بوده است.
وی متوسط درصد اشغال تخت‌های بیمارستانی را 80 درصد عنوان کرد و افزود: تعداد 31 هزار نفر در درمانگاه های این مرکز توسط پزشکان فوق تخصص و متخصص مورد معاینه قرار گرفتند.
آقای با اشاره به وجود بخش آنژیوگرافی گفت: تعداد یک هزار و 360 نفر ، مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی قرار گرفتند.
این مسئول به خدمات طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و بیان داشت : کاهش هزینه ها و ارائه باکیفیت خدمات به مراجعین در این طرح موجب رضایتمندی بیشتر مردم عزیز شده است.
وی افزود: این بیمارستان دارای 12 بخش بستری، 16 اتاق عمل، 511 تخت مصوب با بخش‌های ویژه شامل 16 تخت ICU داخلی، هشت تخت ICU جراحی ، هشت تخت CCU ،NICU با 16 تخت، 10 تخت ICU جراحی قلب، دو اتاق عمل جراحی قلب و بخش فوق تخصصی قلب اطفال شامل تخت‌های CCU و بستری به همراه پاراکلینگ‌های مجهز شامل اندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، پاتولوژی، MRI، سی‌تی اسکن و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.
مدیر بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) بابل با بیان اینکه بیمارستان دارای بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز با دو اتاق عمل اختصاصی و بخش فوق تخصصی قلب اطفال است، تصریح کرد: جراحی‎های منحصر به فرد قلبی و پذیرش بیماران قلب اطفال از استان‌های مجاور و ارائه خدمت در این زمینه سبب افتخار استان مازندران است.
وی در پایان از زحمات و پیگیری های دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و دکتر صادقی رئیس بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) تقدیر و تشکر کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 698296
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.