به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن که در منطقه نمونه گردشگری پارک چالدره دهستان دو هزار برگزار شد ، افزود : اگر انتقادی هم به دولت می شود نباید به گونه ای باشد که اقدامات و عملکرد های مثبت نادیده گرفته شود.
وی تاکید کرد : دولت تدبیر و امید تاکنون توانسته با رویکرد اعتدال و به دور از اختلاف افکنی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند و مدیران اجرایی نیز باید در این مسیر گام بردارند.
فرماندار تنکابن گفت : دولت یازدهم در ابتدا مساله تحریم‌ها و جنگ اقتصادی علیه کشورمان را در اولویت خود قرار داد و همچنین کوشید تا با اعمال انضباط اقتصادی و شکل‌دهی انتظارات مثبت اقتصادی نسبت به آینده، آرامش را به اقتصاد بازگرداند.
حسینی جو به بخشی از اقدامات ارزنده دولت در شهرستان تنکابن هم اشاره کرد و بیان داشت : گازرسانی به روستاهای این شهرستان با هزینه ای بالغ بر 68 میلیارد تومان ، احداث چندین نیروگاه برق پست قوی و متوسط ، احداث 9 واحد آموزشی با هزینه ای بالغ بر 260 میلیارد ریال ، احداث و تجهیز 26 خانه بهداشت روستایی با با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال گوشه ای از اقدامات بزرگ دولت است و نباید به راحتی از کنار آن گذشت.
وی خاطر نشان کرد : امسال در بودجه تملک دارایی ها 30 درصد افزایش داشتیم و تلاش داریم تا با تخصیص کامل آن بخشی از پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
به گفته فرماندار ویژه تنکابن ، این شهرستان از قابلیت های بالایی در بسیاری از زمینه ها برخوردار است و مدیران اجرایی باید با تغییر نگاه و رویکرد خود به داشته ها ، در جهت تحقق آنها گام بردارند.
وی یادآور شد : جذب سرمایه گذار برای پروژه های گردشگری در منطقه می تواند در زمینه اشتغالزایی بسیار موثر باشد.
نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور افزود : متاسفانه پس از انقلاب در این دو حوزه خوب عمل نکرده ایم و محتاج تحول در این زمینه هستیم.
شمس اله شریعت نژاد اظهار داشت : متاسفانه امروز مردم در بسیاری از نقاط کشور همچون سال 58 مشکلات بسیاری از قبیل آب ، برق ، راه ارتباطی و اشتغال دارند و انتظار دارند تا مشکلاتشان برطرف گردد.
وی با بیان اینکه مشکل اشتغالزایی در شمال کشور با سرمایه گذاری در صنعت گردشگری کاهش خواهد یافت ، خاطرنشان کرد : از دولت انتظار می رود با احداث 30 اسکله در سواحل شمال کشور از طریق مشارکت بخش خصوصی با قراردادی یکصد ساله موافقت نماید تا با اشتغالزایی آمار بیکاری در منطقه کاهش یابد.
شریعت نژاد تصریح کرد : با هویت اسلامی می توان مدیریت کارامد داشت و باید در این مسیر گام برداریم.
منطقه نمونه گردشگری پارک چالدره دهستان دوهزار بخش خرم آباد 110 هکتار وسعت دارد.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.