به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابل ،دکتر صادقی گفت : براساس طرح ارتقای کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان‌های دولتی کشور، براساس شاخص های مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان آیت‌ا... روحانی(ره) بابل موفق به کسب گواهینامه درجه یک کشور شد.
وی با اشاره به دستاوردهای ارزنده این بیمارستان در سال‌های اخیر بیان داشت: بیماران زیادی علاوه بر هم‌استانی‌ها از استان‌های شمالی و همجوار نیز به این مرکز مراجعه می‌کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: این بیمارستان دارای 12 بخش بستری، 16 اتاق عمل، 511 تخت مصوب با بخش‌های ویژه شامل 16 تخت ICU داخلی، هشت تخت ICU جراحی ، هشت تخت CCU ،NICU با 16 تخت، 10 تخت ICU جراحی قلب، دو اتاق عمل جراحی قلب و بخش فوق تخصصی قلب اطفال شامل تخت‌های CCU و بستری به همراه پاراکلینگ‌های مجهز شامل اندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، پاتولوژی، MRI، سی‌تی اسکن و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.
رئیس بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) بابل با بیان اینکه بیمارستان دارای بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز با دو اتاق عمل اختصاصی و بخش فوق تخصصی قلب اطفال است، تصریح کرد: جراحی‎های منحصر به فرد قلبی و پذیرش بیماران قلب اطفال از استان‌های مجاور و ارائه خدمت در این زمینه سبب افتخار استان مازندران د وانشگاه علوم پزشکی بابل است.
این مسئول گفت: این بیمارستان به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان شمال کشور دارای زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع با زیربنای تقریبی 64 هزار متر مربع است.
دکتر صادقی با اشاره به این که این بیمارستان 511 تخت دارد بیان داشت: در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین بزودی ساختمان جدید اورژانس به فضای قبلی اضافه خواهد شد.
وی از مراجعه بیش از 450 هزار نفر به این بیمارستان در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: درصد اشغال تخت این بیمارستان در سال 95 بیش از 80 درصد بوده است که در این ارتباط 150 پزشک متخصص و فوق تخصص با ما همکاری داشتند.
وی گفت: ارزشیابی دائم کیفیت خدمات بهداشتی درمانی باعث شده است تا اهتمام همه بر تقویت و اصلاح امور باشد .
دکتر صادقی در پایان گفت: در کسب گواهی نامه درجه یک خدمات سلامت توسط بیمارستان آیت ا...روحانی(ره) وظیفه ما در خدمت رسانی به همشهریان عزیز را صد چندان میکند.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 693999
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.