به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در این جلسه ضمن تبریک به مردم شریف استان مازندران جهت کسب مدال طلای هم استانی اهل بابل طی سخنانی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به ورزش کارگری دارد و استان مازندران نیز همواره در این مهم پیشرو بوده و خواهد بود و میزبانی اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور در این استان و قهرمانی های مکرر کارگران ورزشکار مازنی در مسابقات کشوری و جهانی گواه است.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مصمم است تا در راستای سیاست های اجتماعی خود، موضوع گسترش زیرساخت های ورزش کارگری را با جدیت تمام دنبال نموده و حمایت های لازم از کاروان ها و تیم های ورزشی این قشر خدوم و زحمتکش جهت حضور عزتمندانه در رقابت های مختلف را به عمل خواهد آورد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران خاطر نشان کرد: بر این باور هستیم که توجه به ورزش کارگری باعث ایجاد نشاط اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و در نهایت بهبود فضای کسب و کار و افزایش بهره وری خواهد شد.
اصغری تصریح کرد: با الگوسازی در بحث کارگران نمونه و ورزشکاران کارگری بدنبال ایجاد نشاط در این جامعه شریف هستیم و عملکردهای ما نشان دهنده پیشرفت قابل ملاحظه ای در این حوزه می باشد.
وی بیان داشت: از تمامی دست اندر کاران حوزه ورزش کارگری در سطح کشور و علی الخصوص هیئت ورزشی کارگران استان مازندران و همچنین جناب آقای کامرانی مربی رشته ورزشی او- اسپرت و مبین بابازاده ورزشکار عزیز کارگری که با زحمات فراوان توانست مدال طلای این رشته را در پنجمین دوره بازی‌های جهانی کارگران در لتونی کسب نماید کمال تقدیر و تشکر داریم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در پایان اظهار داشت: در حوزه ورزش کارگری عملکردهای شاخصی در دولت تدبیر و امید از قبیل برگزاری اولین المپیاد کارگری کشور با حضور 28 استان، 20 رشته و شرکت 1700 ورزشکار، برگزاری اردوهای متعدد ورزشی جهت آمادگی کارگران ورزشکار در مسابقات جهانی و اعزام سه تیم جودو ، کشتی و فوتبال در مسابقات ایتالیا و کسب مقام های اول تا سوم، اعزام تیم های آمادگی جسمانی و بسکتبال بانوان ورزشکار کارگر در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام اول در و اعزام تیم دوچرخه سواری برادران کارگر و کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی کشور و تکمیل و افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان بهشهر و ... را تا بحال به انجام رسانده ایم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 693037
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.