حسین ثابتکار جمعه شب درحاشیه مسابقات کشتی آزاد وفرنگی پیشکسوتان مازندران در آمل به خبرنگار ایرنا گفت: تیم ملی با 5 کشتی گیر در رشته آزاد و5 کشتی گیر در رشته فرنگی به این مسابقات که مطابق با قوانین جدید اتحادیه بین المللی کشتی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
وی افزود: ملاک انتخاب نفرات اعزامی تیم ملی، از میان کشتی گیرانی که در مسابقات قهرمانی کشور مقام نخست هر وزن را کسب کنند، خواهد بود.
سرپرست تیم های ملی کشتی پیشکسوتان اضافه کرد، که با اعلام قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان به مانند سالهای گذشته به صورت آزاد واینکه هر فردی به صورت ثبت نامی درمسابقات شرکت داده می شد، از میان برداشته شد و حضور کشتی گیران منوط به قرار گرفتن در لیست تایید شده فدراسیون کشتی هر کشور شده است.
ثابتکار ادامه داد: پس از مسابقات قهرمانی کشور، اردوهای آماده سازی تیم ملی نیز با دعوت از برترین ها تا قبل از اعزام مسابقات جهانی در مهرماه برپا خواهد شد تا تیم اعزامی ایران با آمادگی وقدرت بیشتری به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود.
** تهران میزبان مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور
سرپرست تیم های ملی کشتی پیشکسوتان گفت، که مسابقات کشتی آزاد وفرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور روزهای 8 تا 10 مردادماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
ثابتکار تاکید کرد، که همه کشتی گیرانی که مدعی حضور در تیم ملی کشتی پیشکسوتان کشورو اعزامی به مسابقات جهانی هستند، باید مسابقات قهرمانی کشور را جدی بگیرند وبا کسب مقام در این مسابقات ودرخشش دراردوهای آماده سازی می توانند ، مسافر بلغارستان شوند.
** 90 درصد پیشکسوتان کشتی در زمره مربیان هستند
وی با بیان اینکه پیشکسوتان کشتی در فدراسیون دارای جایگاه مهم وارزشمند هستند، گفت، به واسطه حضور حدود 90 درصدی آنها که هم اکنون به عنوان مربیان سازنده رده های مختلف کشتی در سطح کشور هستند، برای فدراسیون کشتی از جایگاه بسیاری مهم برخوردار هستند، چرا که آنها پایه های کشور ایران را تشکیل می دهند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.