به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، پرویز فتاح روز چهارشنبه در دیدار با استاندار مازندران گفت : در سال 95 حدود 400 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان مازندارن تکمیل و احداث شد .
وی همچنین افزود : در سال 95 بیش از 90 درصد وامهای حوزه اشتغال کمیته امداد استان مازندران جذب و تامین شد که مطمئنا با پیگیری و حمایت استاندار و مسئولین استان مازندران محقق شده است .
رئیس کمیته امداد کشور اظهار داشت : با تلاشهای صورت گرفته و برنامه ریزی 10 درصد جامعه هدف کمیته امداد در کشور و 15 درصد در مازندران کاهش یافته است .
وی تقویت وام اشتغال را مهمترین هدف کمیته امداد دانست و افزود : تمام تلاش ها در جهت تقویت وایجاد اشتغال ، زمینه کاهش و قطع وابستگی مددجویان کمیته امداد است .
فتاح همچنین به افزایش مستمری مددجویان با کمک دولت و مجلس اشاره کرد و گفت : بعد از 10 سال مستمری مددجویان کمیته امداد افزایش خوبی داشته است .
**کمیته امداد در حوزه اشتغال زایی می تواند نقش مهمی ایفا کند
استاندار مازندران در دیدار با فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت : بر اساس برنامه ششم حدود 45 هزار شغل باید سالانه در مازندران ایجاد شود که کمیته امداد با ظرفیت ها و ارتباط با عمق جامعه ، در ایجاد اشتغال خرد می تواند نقش مهمی داشته باشد .
ربیع فلاح جلودار اظهار داشت : خودکفایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد باید با برنامه دنبال شود زیرا ضمن ایجاد استقلال اقتصادی این افراد زمینه تولید و اشتغال هم فراهم خواهد شد .
وی افزود : مهمترین مشکل مددجویان بحث مسکن آنان است که در سه سال گذشته توجه خوبی به این حوزه شده است .
استاندار مازندران گفت : توجه به اشتغال و استقلال اقتصادی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد باید به عنوان طرحی ارزشمند و در راستای تقویت تولید ملی دنبال شود .
118 هزار و 570 نفر در قالب بیش از 70 هزار خانوار اعم از معیشت بگیر، تک خدمتی و چند خدمتی تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام (ره) مازندران قرار دارند.
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1899/7335
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.