به گزارش خبرنگار ایرنا ، میکائیل فرج پور یادگار هشت سال دفاع مقدس در این مراسم افزود : پایگاه مقاومت شهید احمدپور به واسطه داشتن 15 شهید در عرصه دفاع مقدس و در مبارزات سیاسی و مبارزه با منافقین به عنوان پیشانی فعالیت سیاسی این شهر شناخته شده است .
وی گفت که شهدا پیام رسان انقلاب اسلامی و زینت بخش مجالس ها هستند بنابراین برگزاری یادواره های شهدا به منظور پویایی ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است .
یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا کسانی هستند که با الهام گرفتن از سید و سالار شهیدان به ندای رهبر خود لبیک گفته اند ، تا در مسیر شهادت قدم بردارند و از کیان اسلام محافظت کنند.
فرج پور بیان کرد : همچنین شهدا به تاسی کلام نورانی وحی در راه خدمتگذاری به اسلام و قرآن حرکت کرده اند و در مقابل دشمن خالصانه ایستادگی کرده اند تا امروز امنیت را در ایران داشته باشیم .
یادگار هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد : رمز ماندگاری امنیت پایدار توسل به ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری است و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در این راستا به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنیم .
فرج پور همچنین با تاکید براینکه انقلاب اسلامی بر مبنای حضرت حجت پایه گذاری شده است گفت که باتوجه به اینکه شاخص های حضرت حجت مبارزه با ظلم ، فساد و گسترش عدالت محوری بوده است که ولی فقیه هم در حول این راستا جامعه را در حال هدایت کردن است.
شهرستان قائمشهر بیش از یکهزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرنگار :مونامعینی کوچکسرایی ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.