مهران حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ثبت این تعداد مسافر مربوط به چهارم تیر تا پایان ششم تیر امسال است .
وی بیشترین تعداد حضور مسافران در مازندران را مربوط به روز گذشته اعلام کرد و گفت : بیشتر از یک میلیون نفر شب اقامت مسافران روز گذشته در استان ثبت شده است .
معاون گردشگری مازندران با اشاره به شرایط جوی مناسب و هوای آفتابی در مازندران طی روزهای اخیر گفت : پیش بینی های مسئولان برای افزایش تعداد مسافران در تعطیلات عید فطر امسال با توجه به آمار و ارقام اقامت های ثبت شده ، محقق شد.
وی بیشترین تعداد حضور مسافران را مربوط به مناطق غرب استان و شهرستان بابلسر اعلام کرد ، افزود : البته در این میان مناطق شرقی و مرکزی استان در این ایام خالی از حضور جمعیت مسافران نبود .
وی ادامه داد : مناطق ییلاقی و روستایی استان مازندران در تعطیلات عید فطر مورد توجه مسافران قرار گرفته است و مسافران زیادی به این مناطق رفتند .
به گفته حسنی با توجه به روند حضور و اقامت مسافران در این ایام منتهی به تعطیلات پایان هفته پیش بینی می شود مسافران بیشتری به استان مازندران بیایند .
30 میلیون نفر شب اقامت مسافران سهم مازندران در سال است که تعطیلات عید فطر پارسال بیش از 2 میلیون نفر شب اقامت مسافران در این استان ثبت شد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.