به گزارش خبرنگارایرنا ، سردرگمی مدیریتی در این باشگاه سبب شده تا برخی از بازیکنان تاثیر گذار تیم ساز جدایی برای رفتن به تیم های دیگر را کوک کنند.
برخی از ناظران علت بی سر و سامانی و ابهام در برنامه های شهروند ساری در فصل جدید لیگ برتر را گره زدن سرنوشت این تیم با سرنوشت انتخابات شورای اسلامی شهر ساری می دانند.
به اعتقاد این ناظران ؛ سعید (عباس ) نجاریان ، مدیرعامل باشگاه شهروند ساری به خاطر نامشخص بودن سرنوشت انتخابات شورای پنجم این شهر که خودش از دینفعان آن است ، انگیزه ای برای فعال کردن تیم ندارد و منتظر است تا ابتدا تصمیم گیری نهائی در باره انتخابات اعلام شود و سپس وضعیت باشگاه را مشخص کند.
نجاریان که عضو شورای چهارم شهر ساری نیز است ، نامش در انتخابات شورای پنجم هم در میان 9 نفری دیده می شود که بیشترین آرا به نامشان ثبت شده است ، آماری که حرف و حدیث های زیادی از خرید رای گرفته تا تقلب و تخلف در باره آن وجود دارد و به همین دلیل تاکنون سرنوشت نهائی آن از سوی شورای عالی نظارت مشخص نشده است .
چنانچه ادعای ناظران درست باشد ، تیم فوتسال شهروند ساری را باید بزرگ ترین قربانی انتخابات شورای این شهر دانست .
خبرنگار ایرنا طی چند روز گذشته چندین برای تماس برقرار کردن با سعید نجاریان تلاش کرد ولی هر بار به بهانه ای موفق به گفت و گو با وی نشد.
سکوت مدیرعامل تنها تیم فوتبالی لیگ برتری مازندران در باره بی سر و سامانی وضعیت آن و پاسخگو نبودن به علاقه مندان در حالی ادامه دارد که این تیم نخستین دیدار فصل جدید را باید هفتم تیر ماه سال جاری در برابر تیم حفاری اهواز برگزار کند.
** مربی و بازیکنان بدون قرارداد
بررسی های خبرنگار ایرنا نشان می دهد که تاکنون باشگاه شهروند ساری نه تنها با سرمربی که با بازیکنانش نیز برای فصل آینده هیچ قراردادی منعقد نکرده است .
شهروند ساری در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران از بین 14 تیم ، رتبه ششم را در جدول کسب کرد و برنامه فصل جاری باشگاه رسیدن به رده اول تا سوم در این رقابت ها بود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به هوداران باشگاه قول مساعد داده تا شهروند ساری در فصل آینده رقابت های فوتسال نیز حضور داشته باشد.
حبیب حسین زادگان به خبرنگار ایرنا گفت که شورای اسلامی شهر ساری برای سال جاری بودجه فرهنگی خوبی را مصوب کرده که می تواند حمایت مالی بهتری از باشگاه داشته باشد.
وی افزود : از آنجایی که شهرداری و شورای شهر ساری حامی مالی باشگاه شهروند ساری هستند و مدیرعاملی آن نیز بر عهده یکی از اعضای شورای شهر گذاشته شده ، انتظار این است که مسایل سیاسی در سرنوشت تیم دخالت داده نشود.
او ادامه داد : باشگاه شهروند ساری باید هرچه سریع تر نسبت به یارگیری و انتخاب سرمربی تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کند تا شرایط برای حضور قوی شهروند فراهم شود.
** همه منتظر ، باشگاه بی خیال
سرمربی سابق تیم شهروند ساری هم به خبرنگار ایرنا گفت : با وجود مذاکره با چندین باشگاه فوتسال لیگ برتری ، منتظر تصمیم مدیران باشگاه شهروند ساری هستیم.
علی رعدی افزود : در فصل گذشته برنامه ریزی ما حضور در بین 6 تیم رده اول جدول بود که به این هدف رسیدیم و انتظار من برای حضور در شهروند ساری صرفنظر از حمایت تماشاگران ، اجرای برنامه سه ساله برای رساندن تیم به رده اول و دوم این رقابت هاست.
وی ادامه داد : در شرایط فعلی من و بازیکنان علاقه مند به شهروند ساری در بلاتکلیفی به سر می بریم و تاکنون نیز تماسی از باشگاه برای انعقاد قرارداد و جذب بازیکن با سرمربی گرفته نشده است .
رعدی گفت : این در حالیست که براساس برنامه ریزی ، رقابت های فوتسال لیگ برتر از عید فطرشروع می شود و تیم های حاضر سرگرم تمرین و اردوی آمادگی به سر می برند و تیم شهروند هنوز در ابتدای راه قرار دارد.
رئیس هیات فوتبال مازندران هم گفت : در شرایط فعلی کار برای شهروند ساری با وضعیتی که دچارش شده برای حضور در رقابت های لیگ برتر سخت تر می شود و باید هر چه سریع تر برای فصل آینده برنامه ریزی شود.
غلامرضا بهروان افزود : نگرانی برای فصل آینده تیم شهروند با وجود شروع تمرینات تیم به دلیل انتخاب نشدن سرمربی کم و بیش وجود دارد.
وی ادامه داد : تمرین بازیکنان شهروند ساری زیر نظر مربیان فصل گذشته در حال انجام است و رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید نیز شروع شده است .
بهروان گفت : به نظرمی رسد بزودی سرمربی تیم شهروند ساری نیز انتخاب شود و این تیم نیز با قدرت در رقابت لیگ برترفوتسال حضورخواهد یافت.
گزارشگر : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.