به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالله رضیان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری قائمشهر ، افزود : ملت ایران همه ساله در روز قدس با راهپیمائی شکوهمند ، حمایتش را از ملت مظلوم فلسطین ر برابر ظلم و ستم استکبار جهانی صهیونیستی به نمایش می گذارد و جهانیان نیز با این حماسه مردم ایران همراهی می کنند.
وی گفت : شرایط منطقه خاورمیانه با توجه به تحولاتی که در نقاط مختلف جهان صورت گرفته از جمله سوریه ، عراق ، یمن ، عربستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس ، بسیار حساس است و نباید اجازه بدهیم مظلومیت ملت فلسطین قربانی این شرایط شده و جنایت های رژیم صهیونیستی نایده گرفته شود.
عضو کمیسیون صنعت مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به خاطر اقتدارش همواره در مقابل همه قدرت های زورگو جهان و فتنه گران منطقه موفق عمل کرده است ، افزود : همه باید تلاش کنیم تا با حضور پرشور آحاد مختلف مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبیم .
رضیان حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس را تکمیل کننده حماسه موشک باران مواضع نیروهای دست نشانده داعش در سوریه دانست و گفت : همیشه و در تمامی صحنه ها ملت ایران هستند که حماسه بزرگی را خلق کرده اند و در کنار قدرت موشک ایران یقینا این حضور ملت ایران است که قدرتش بیشتر است .
وی ، موشک باران مواضع نیروهای داعش در سوریه را نشانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود : این اقدام که با حمایت تمامی ارکان نظام و همه جریان های سیاسی کشور همراه شده ، نشان داده است توطئه هایی که دشمن برنامه ریزی می کند مانند حرکت تروریستی اخیر تهران در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران اعم از قدرت نظم و سخت ، هیچ است .
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت : همان گونه که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند موشک باران مواضع داعش در سوریه تنها ذره ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
رضیان همچنین از فرماندار قائمشهر به دلیل برگزاری انتخابات سالم تشکر کرد و اظهار داشت : تا چند وقت دیگر اعضا جدید شورا کارشان را آغاز خواهند کرد که از آنها می خواهیم تا مبنای برنامه هایشان را خواست و توقع شهروندان قرار دارند و همسو با رفع مشکلات مردم گام بردارند تا چالش های موجود در شهرستان برطرف شود.
وی یکی از چالش های این شهرستان را معضل پسماند و زباله اعلام کرد و افزود : باید همه مدیران دستگاههای ذی ربط در کنار هم باشیم تا بتوانیم این چالش را که برای شمال کشور به یک معضل تبدیل شده است برطرف کنیم .
رضیان گفت : اگر شهرستان قائمشهر بتواند این مشکل را ساماندهی کند ، حداقل برای چهار شهرستان دیگر که با قائمشهر یک حوزه انتخابیه را تشکیل می دهند ، الگو خواهد شد و همچنین ما نمایندگان هم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا کارخانه زباله سوز را برای این شهرستان ها در آینده نزدیک راه اندازی کنیم .
خبرنگار : مونا معینی کوچمسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.