به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود : پس از بررسی شکایات از سوی هیات اجرایی و نظارت استان ، اکنون صحت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای قائمشهر تائید و امانتداری دست اندرکاران برگزاری انتخابات برای همه ثابت شده است.
وی گفت : در روز اخذ رای با حکم دادستانی شهرستان دستکم 68 نفر از افرادی که به دنبال تخلفات انتخاباتی بودند بازداشت شدند تا خدشه ای به روند قانونی کار وارد نشود .
محمدی با گلایه از برخی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای در این شهرستان ، گفت : برخی از آنان مدعی شده بودند که انتخابات ناسالم برگزار شد و حتی در برخی از سایت ها به دنبال تخریب بودند.
وی افزود : اکنون که نتایج و صحت انتخابات در مراجع قانونی تائید شده است ، این افراد چگونه می خواهند در فردای قیامت پاسخگو باشند؟
فرماندار قائمشهر تاکید کرد : نقد منصفانه خوب است و سبب اصلاح امور می شود و مشی دولت تدبیر و امید هم همواره احترام گذاشتن به ناقدان منصف و بهره گیری از نقد آنان برای اصلاح امور بوده ، اما تخریب که باعث تشویش اذهان عمومی شود جایز نیست و تخریب کنندگان باید از عواقب اخروی آن بترسند.
وی افزود : اکنون که مراجع قانونی صحت انتخابات شوراها در شهرستان را تائید کردند و بر همگان مشخص شد که تخلفی صورت نگرفته ، از اعضای جدید شوراهای اسلامی می خواهیم تا برنامه محور برای حل مشکلات شهرستان اعم از شهر و روستاها اقدام کنند.
شورای اسلامی شهر قائمشهر در دوره پنجم 9 عضو اصلی دارد و برای در اختیار گرفتن آن 110 نامزد با هم رقابت کردند.
محمد علی شیرسوار ، عباس صالح زاده ، احسان اسماعیلی نجار ، ایمان پویامهر ، غلامرضا میرزائی ، علی اکبر حسین زاده ، سید هادی فضلی وسطی کلائی ، محمد نصیر متانی بورخیلی و مجید عباسی در این دوره به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر قائمشهر انتخاب شدند.
نصرالله دریابیگی ، جعفر احمدی ، منوچهر حیدری قادیکلائی ، مهدی ابراهیمی بشلی ، بهنام طیبی و مائده داداشی کفشگرکلائی نیز اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر قائمشهر هستند.
شورای اسلامی شهر قائمشهر در دوره چهارم 13 عضو داشت .
** افزایش 35 درصدی بودجه عمرانی
فرماندار قائمشهر همچنین در این جلسه گفت که بودجه عمرانی این شهرستان در سال جاری نسبت به پارسال 35 درصد بیشتر شده است .
محمدی گفت : برابر مصوبه شورای برنامه ریزی استان بودجه عمرانی قائمشهر امسال حدود 500 میلیارد ریال تعیین شده در حالی که پارسال حدود 350 میلیارد ریال بود.
وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص کامل بودجه مصوب ، بخش زیادی از طرح های نیمه تمام شهرستان تکمیل و بهره برداری شود.
فرماندار قائمشهر از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا هر چه سریع تر نسبت به آخرین وضعیت طرح های نیمه تمام این شهرستان اقدام و آن را به فرمانداری ارجاع دهند.
وی با بیان این که اعتبارات عمرانی استانی محدود است ، گفت : باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با کمک نمایندگان حوزه انتخابیه از ردیف های ملی که محدودیتی در این شهرستان برای جذب آن وجود ندارد ، اعتبار جذب کنیم .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.