ربیع فلاح روز پنجشنبه در آیین رزمایش مشترک انتظامی و امدادی طرح دریا ویژه تابستان که در ساری برگزار شد ، افزود : روز قدس امسال نیز مردم مازندران همچون همیشه با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی روز قدس همگام با جریان جهانی شرکت خواهند کرد .
وی ادامه داد : روز قدس یکی ازمظاهر صیانت ازحقوق افراد است که در دوران قبل ازانقلاب گرد فراموشی و غفلت بر آن گرفته بود .
استاندار مازندران گفت : پس ا زانقلاب و با نگاه و چشم انداز مدبران بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد و برای حمایت از فلسطینی های مظلوم احیا شد .
وی خاطرنشان کرد : مردم فردا با حضور در راهپیمایی روز قدس به استکبار جهانی می فهمانند که مردم انقلابی همیشه در صحنه حضور دارند .
فلاح همچنین با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی هموطنان به استان مازندران گفت : با انجام اقدامات و بسترهای لازم از سوی دستگاههای اجرایی مرتبط ، این استان آماده میزبانی شایسته از مسافران تابستانی است .
ربیع فلاح گفت : مازندران با برخورداری از مواهب الهی و طبیعی جنگل و دریا همیشه و در طول سال میزبان هموطنانمان از سراسر کشور است که به همراه این حضور مسافران وظیفه دستگاههای اجرایی خدمات رسان سنگین تر خواهد شد .
وی ادامه داد : تابستان امسال نیز تلاش شده تا با رفع نواقص و مشکلات اجرای طرح های دریا در مازندران ، بستر خوب و مطلوبی برای میزبانی از مسافران در این استان فراهم شود .
براساس اعلام ستاد سفر مازندران ، تابستان سال گذشته 25 میلیون نفر شب اقامت مسافر و 127 میلیون تردد خودرو در استان ثبت شد که پیش بینی می شود تابستان امسال 10 درصد این آمار افزایش یابد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.