استاندار مازندران گفت:برقراری امنیت و آرامش از مهمترین شاخصه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، ربیع فلاح جلوداردر رزمایش طرح تابستانه و ساماندهی سواحل که در محل فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برگزار  ، اظهار داشت: تمام فعالیت ها در قالب طرح سالمسازی با همکاری استانداری وهماهنگی بین دستگاهی و اجرای سیاست های دولت از سوی دستگاهها اجرا در استان مازندران اجرا می شود.

وی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت ، افزود: اتحاد و همدلی در شورای تامین استان برای فراهم کردن بستر مناسب و ایجاد آرامش و امنیت مسافران و گردشگران وجود دارد.

استاندار مازندران،گفت: مازندران استانی است که ازمواهب الهی خوبی برخوردار است و این ظرفیت موجب می شود تا مسافران و گردشگران ازتمام نقاط کشور وارد این استان شوند بنابراین باید تمهیدات لازم برای ایجاد بستر مناسب در این زمینه اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم ولایتمدار استان مازندران در طرح دریا پاسخگو بود ، افزود: لازم است مسئولیت پذیری همه سازمان ها در اجرای مناسب طرح سالم سازی دریا به خوبی انجام گیرد.

فلاح جلودارامنیت پایدار را به عنوان مهمترین رویکرد در ایجاد زیر ساخت نام برد و ادامه داد:برقراری امنیت و آرامش از مهمترین شاخصه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات سال 96 اشاره کرد و برگزاری این انتخابات را مرهون همکاری و تعامل نیروی انتطامی دانست.

فلاح در ادامه با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به روز قدس به عنوان یکی از روزهای مهم مسلمانان  جهان اشاره کرد و گفت: بنیان گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس و اعلام حمایت از مردم رنج کشیده و مظلوم فلسطین اقدامی تاثیر گذار در جهان بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه روز قدس روز استکبار ستیزی و حمایت از مردم فلسطین است، گفت: ضرورت دارد تا همه مردم مازندران هم پیمان با مسلمانان سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن ابراز همبستگی با مردم درد کشیده فلسطین، وحدت امت واحده اسلامی را به جهانیان نشان دهند و انزجار خود را از پدیده شوم داعش که تربیت شده مکتب صهیونیست است، اعلام نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.