بسم الله القاصم الجبارین
یکبار دیگر دست قدرت خدا از آستین ملت مقتدر ایران اسلامی بیرون آمد و سیلی جانانه ای بر سر و روی نحس استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای او نواخت. غرش موشک های سپاه پاسداران پایه های کفر و شرک و نفاق را به لرزه درآورد و قلوب مالامال از عشق و ارادت احرار و آزادگان جهان را تسلی بخشید.
طوفان خشم الهی به فرمان فرمانده حکیم و مقتدر جبهه اسلامی به حرکت درآمد و طومار عمر سران جاهل و غدار تکفیری را در هم پیچید و رقص شمشیر جهال عقب مانده و قرون وسطایی را به عزای دردناک مبدل ساخت. پرواز موشک های نقطه زن سپاه از فراز سه کشور و هدف گیری 700 کیلومتری در آنسوی خاورمیانه نشان داد که ایران بزرگ بر اوج عزت جهانی ایستاده است و هیچ قدرتی قادر به تاثیرگذاری بر اراده این ملت نیست، زیرا بر فراز قله افتخارات در این کشور مردی ایستاده است که عصای موسی در دست و تبر ابراهیم بر دوش و هیبت علوی بر چهره دارد.
در این ایام خاطره انگیز پیشانی شکر بر آستان حقتعالی می ساییم و به روان شهدای مظلوم مقاومت اسلامی بالاخص 37 شهید مدافع حرم از دیار علویان درود و تحیت می فرستیم و با ارواح شهدای حق و حقیقت پیمان می بندیم که راه نورانی آنان را تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد.
اینجانب به تبعیت از مقام معظم رهبری و تأسی از امام امت (ره) دست و بازوی رزمندگان اسلام را می بوسم و بر این بوسه افتخار می کنم.
خدا یار و نگهدارتان باد مدافعان وطن
نورا... طبرسی
نماینده مقام معظم رهبری و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران
و عضو مجلس خبرگان رهبری

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 681632
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.