به گزارش خبرنگار ایرنا، ربیع فلاح در آئین تجلیل از فعالان سیاسی و خبرنگاران فعال غرب مازندران در انتخابات که چهارشنبه شب در چالوس برگزار شد ، افزود : دولت توانسته با برنامه ریزی مناسب ضمن حمایت از واحدهای تولیدی در حال رکود ، برای این تعداد جوان بیکار مازندرانی شغل پایدار ایجاد کند.
وی گفت : اگر چه در این مدت تعدادی از واحدهای تولیدی بنوعی دچار رکود و تعطیلی شدند ، ولی در مقابل خیلی از واحدهای تولیدی دچار مشکل اقتصادی نیز در این مدت از تسهیلات بسته رونق تولید بهره مند شدند و عملکرد مازندران در این زمینه به قدری درخشان بود که رتبه نخست کشور را کسب کرد.
** برخورداری یکهزار و 100 واحد تولیدی از تسهیلات بسته رونق تولید
استاندار مازندران گفت که در مجموع حدود یکهزار و 100 واحد تولیدی استان در بخش های صنعتی و کشاورزی سال گذشته تسهیلات بسته رونق تولید را دریافت کردند.
فلاح با تاکید بر این که پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال هم ادامه دارد ، از مسئولان بویژه فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در هر شهرستانی خواست تا در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.
** مشارکت 99 درصدی روستائیان در انتخابات
استاندار مازندران همچنین از روستائیان استان به عنوان پیشرو مشارکت در انتخابات یاد کرد و گفت : روستائیان با وجود همه شدائد ، مشکلات و گرفتارهای حوزه اقتصادی ، اما در این دوره از انتخابات مشارکتی حدود 99 درصدی داشتند که به معنای برداشتن گامی بزرگ در تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده است.
وی افزود : از زمان شکل گیری دولت یازدهم تاکنون همه مردم این استان همسو با سیاست ها و مشی این دولت با مسئولان دستگاههای اجرایی بخوبی همکاری داشتند و تجلی بارز آن مشارکتشان در انتخابات بود.
استاندار مازندران به مشارکت رسانه ها و فعالان سیاسی در برگزاری پرشور انتخابات اشاره کرد و گفت : رسانه ها یا به عبارتی نمایندگان افکار عمومی با اطلاع رسانی خوب و جامع در فضاهای مجازی و حقیقی بدرستی اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات را از ابعاد داخلی و خارجی تبیین و زمینه مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی فراهم کردند.
وی اظهارداشت : با همه تبلیغات سوء دشمنان به منظور کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در این عرصه سیاسی ، اما ملت آگاه و همیشه سرافراز ایران اسلامی در این دوره از انتخابات بیشترین مشارکت را داشتند.
** نقش رسانه ها در ایجاد امنیت روانی و نظم در زمان انتخابات
فرماندار چالوس نیز در این همایش گفت : خبرنگاران نقش بسیار بنیادین در برگزاری انتخاباتی سالم ، امن و به دور از تنش در این شهرستان داشتند .
محمدناصر زندی افزود : در شهرستان چالوس خوشبختانه مردم نیز مشارکت خوبی داشتند و طبق آمار در انتخابات ریاست جمهوری حدود 102 درصد و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز شاهد حضور حدود 85 درصدی مردم در پای صندوق های اخذ رای بوده ایم .
در این آئین با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و فعالان سیاسی در انتخابات تجلیل به عمل آمد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.