سرهنگ رامین شمس روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس گزارش های رسیده مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در یکی از روستاهای دور دست شهرستان ، بررسی این مورد در دستور کار و اولویت مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی بدون اشاره به نام این روستا ، اظهار داشت که با کشف این مقدار مواد مخدر گراس یک نفر هم دستگیر شد.
شمس با بیان اینکه اخیرا بزهکاران برای رسیدن به اهداف شوم خود ، منازلی را در مناطق دوردست شهرستان انتخاب و مرتکب تخلف و اعمال مجرمانه می‌شوند ، خاطرنشان کرد : روستاهای دوردست تنکابن نباید محلی امن و پناهگاه و حیاط‌خلوت بزهکاران باشد لذا از مردم شریف و شوراهای اسلامی انتظار می‌رود همکاری لازم را در این رابطه با پلیس داشته باشند.
وی به کشف یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت : این محموله که به وسیله یک دستگاه خودرو وانت حمل می شد در راستای حفظ منابع طبیعی و طرح مبارزه با قاچاق چوب توقیف گردید.
به گفته فرمانده انتظامی تنکابن ، چوب های کشف شده از نوع ون ، راش و ممرز بودند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
وی یاد آور شد : قطع درختان جنگلی ، به تاراج بردن منابع ملی کشور است و با متخلفان در این زمینه بر اساس قانون برخورد می شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.