به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،دکتر حسین منفردی در دومین جلسه شورای اداری سال 96 این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فریدون کنار، اظهار کرد: دین، نظام و دولت ما اهل گفتگو و صلح هستند و به جهان ثابت کردیم هر کشوری بخواهد از این چارچوب خارج شده و علیه ایران اقدام کند پاسخی دریافت می کند که در تاریخ جادوان شود.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در حادثه اخیر تروریستی بسیار موثر اقدام کردند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در دولت دوازدهم باید پاسخ لطف و اعتماد مردم در انتخابات اخیر را به گونه ای در خور شان با خدمت ارائه دهند.

فرماندار فریدون کنار با اشاره به اینکه با حضور گسترده در حرکت عبادی سیاسی روز قدس باید از ملت مظلوم فلسطین با جدیت حمایت کرد و این موضوع بر همه دستگاه های اجرایی و همکاران لازم است، تصریح کرد: ویژگی های مدیران دین محور در حکومت های اسلامی مشخص است که در همین راستا باید متواضع بود که در این
مسیر باید برای استقرار حق و دفع باطل کوشا باشیم.

منفردی با تاکید بر اینکه باید برنامه های تنظیمی در ادارات در راستای استقرار حق و دفع باطل در مسیر خدمت به مردم باشد، بیان کرد: باید مصادیق حق و باطل را به درستی شناخت و در همین زمینه به هیچ عنوان کم کاری در
سیستم اداری را پذیرا نیستیم.

وی با بیان اینکه کار مفید کارمندان روزانه 20 دقیقه است، ادامه داد: عدم برخورد مناسب با ارباب رجوع و همچنین عدم حضور به موقع در محل کار و تاخیر در پاسخ به درخواست های ارباب رجوع، حق الناس بوده و ظلم به مردم است.

فرماندار شهر بندری فریدون کنار با اشاره به اینکه برخی به دلیل تزکیه نفس خود خوب عمل می کنند و البته برخی دوست شیطان هستند، خاطرنشان کرد: برخی بداخلاقی ها در انتخابات به حرکات ناپسند بعد از آن منجر شده است و البته عملکرد دستگاه های اجرایی در فریدون کنار موجب افزایش اعتماد مردم به دولت شده که از آرای 43 درصدی دوره گذشته به رای 54 درصدی این دوره انتخابات منجر شده است.

دکتر منفردی با تاکید بر اینکه برخی مدیران با بی انگیزه بودن نگاه مردم به دولت را خدشه دار نکنند، گفت: هر مدیری به هر دلیل نمی تواند درست خدمت کند باید از کار خود کنار برود و نباید هرگز با روش های غیرمنطقی و غیرقانونی اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش مدیران و مجریان انتخابات در فریدون کنار موجب شد حتی یک مورد شکایت در روز اخذ رای و پس از آن نیز نداشته باشیم، اظهار کرد: مدیران ادارات باید توجه داشته باشند اجازه ندارند مصاحبه های چالشی کنند و شایعه سازی تبعات اجتماعی، سیاسی و اقصادی زیادی در فریدون کنار دارد که لازم است همه مدیران دستگاه های اجرایی در این راستا مراقبت کنند.

منفردی با بیان اینکه مشکلات دستگاه های اجرایی باید با هماهنگی با فرمانداری برطرف شود و به طرح دعوی در قوه قضائیه کشیده نشود، افزود: حقوق شهروندی در سطح شهرستان باید تبیین و ترویج شود و همچنین از این پس طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی شهرستان فریدون کنار با جدیت مورد بازرسی قرار می گیرد.

فرماندار فریدون کنار تصریح کرد: طرح شیل گذاری برای نخستین بار در فریدون کنار با همت اداره شیلات شهرستان محقق شده که در مسیر توسعه و اشتغال اقدامی موثر بوده و از نظر کارشناسان با کیفیت خوبی به مرحله اجرا و تحقق رسیده است.

منفردی با بیان اینکه طرح یکپارچه سازی اراضی در دو منطقه فریدونکنار اجرایی شده که موجب رضایت مردم شده است، گفت: برند برنج فریدون کنار ثبت ملی شده که در مراسمی ویژه رونمایی می شود تا در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام های اساسی برداشته شود و همچنین ستاد توسعه شهرستان فریدون کنار در آینده تشکیل می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 673359
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.