به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم شجاعی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه ای کالا و مواد غذایی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم و انبار آن با هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل 3 دستگاه کامیون حامل 42 تن کلزای قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ شجاعی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این مقدار دانه روغنی بنا به نظر کارشناسان، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است که در این خصوص متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
کلزا یکی از گیاهان دانه روغنی مهم در مناطق معتدل و دارای طیف نسبتاً وسیعی از سازگاری اقلیمی است که برای تولید روغن خوراکی از آن استفاده می شود
همچنین بر اساس گزارشی دیگر از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان ' قائمشهر' نیز از کشف یک تن و 400 کیلو گرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته خبر داد.
سرهنگ 'مرادی' افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به بسته بندی مرغ و جوجه کبابی بصورت غیر بهداشتی در منزل خود می کند مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، تصریح کرد : در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 12 پس از بررسی های همه جانبه با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری ماموران اداره دامپزشکی شهرستان در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ مرادی اظهار داشت: در بازرسی از منزل این متهم یک تن و 400 کیلوگرم مرغ منجمد شده که تاریخ مصرف آن گذشته بود در بسته بندی های جداگانه کشف شد.
وی همچنین از کشف 34 بطری روغن زیتون بدون مشخصه، یک دستگاه خرد کن، حدود600 کیلو خیارشور بدون مشخصه و 200 کیلو فراورده های گوشتی کپک زده در منزل این متهم خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: اقلام کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
خبرنگار: فاطمه رحمتی***انتشاردهنده: سید محسن حسن نیا
/1899/3009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.