سرهنگ علی قیصری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : با پیدا شدن جسد، در مرحله نخست مرگ این مرد سکته اعلام شده بود که با بررسی های صحنه قتل و کشف ساچمه یک تفنگ چهار پاره از سوی پزشک قانونی ، علت مرگ برخورد گلوله تشخیص داده شد.
وی گفت : جسد این مرد محمود آبادی بلافاصله پس از پیدا شدن در روز جمعه گذشته در پارک جنگلی نور پیدا شد ، برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی تحویل شده بود.
جانشین فرمانده انتظامی نور افزود: با توجه به این امر، پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با انجام تحقیقات پلیسی شخص تیرانداز را که یک مرد 34 ساله نوری بود، دستگیر شد.
قیصری گفت : فرد دستگیر شده اعتراف کرد که در روز حادثه در اراضی کشاورزی منطقه در پی شکار خوک و گراز بود که با شنیدن صدا خوک اقدام به تیراندازی کرد و پس از شنیدن ناله یک انسان ، از ترس پا به فرار گذاشت .
جانشین فرمانده انتظامی نور افزود : در حال حاضر شکارچی 34 ساله تحویل مراجع قضایی شده و پرونده وی نیز در حال بررسی است.
فردی به نام ' سیدحسن م ' 46 ساله عصر سه شنبه گذشته برای کندن تمشک وارد پارک جنگلی نور شد ولی دیگر به خانه بازنگشت . جسد او بعد از چهار روز عملیات جست و جوی نجاتگران جمعیت هلال احمر نور و هیات کوهنوردی شهرستان محمودآباد و گروههای مردمی ، روز جمعه در پارک جنگلی نور پیدا شد.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.