معاون آموزش و پرورش مازندران گفت: 46 کانون فرهنگی و تربیتی دانش آموزی در حوزه آموزش و پرورش مازندران فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد شعبانی در جلسه شورای اداری اموزش و پرورش مازندران که در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد،اظهار داشت: تقویت فضای پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در اولویت برنامه های این نهاد آموزشی قرار دارد.

وی با اشاره به نرخ بالای مشارکت دانش اموزان در برنامه های فرهنگی افزود: طی سالهای 94_95 بیش از 98 هزار دانش آموز در فرهنگ و هنری اموزش و پرورش مازندران ثبت نام کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از فعالیت 46 کانون فرهنگی و تربیتی در مازندران خبر داد و گفت: پیش از دولت تدبیر و امید تعدا  د کانون های تربیتی در استان کمتر بوده است و معرض آسیب قرار داشت.

وی همچنین از فعالیت 26 دارالقرآن در استان خبر داد و افزود: فعالیت های قرآنی در حوزه آموزش و پرورش در حال افزونی است.

شعبانی ساماندهی کتابخانه های مدارس را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در دولت آقای روحانی نام برد و ادامه داد: تلاش کردیم تا کتابخانه های مدارس با مدیریت دانش آموزان اداره شود.

وی به افزایش رشد اردوهای دانش آموزی اشاره کرد و افزود: در سال 94_95 بیش از 16 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

شعبانی به ضرورت برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان دوخت لباس فرم برای دانش اموزان در برنامه های اوقات فراغت آنان تعبیه شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.