به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود : نظارت بر فرایند ثبت نام دانش آموزان یکی از دغدغه های همیشگی مردم و دستگاههای اجرایی است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که با تقویت نظارت و توجه ویژه در این روند ، کمترین خطا در آن رخ دهد تا خیال مردم آسوده و اطمینان آنها جلب شود .
استاندار مازندران به وجود بیش از 500 هزار دانش آموز در استان اشاره کرد و گفت : در استانی با سابقه غنی فرهنگی و آموزشی که آموزش و پرورش آن مقام نخست پروژه مهر را در کشور کسب می کند ، انتظار این است که هر سال اشتباهات و کاستی ها رفع شده و به حداقل برسد.
وی افزود : با توجه به تمام تلاش هایی که دستگاههای آموزشی استان در سال های گذشته انجام دادند و قابل تقدیر هم است ، اما مشکلات موجود در امر آموزش و پرورش چه در امور رفاهی مدارس و چه در امور آموزشی بیانگر این است که هنوز روزنه هایی وجود دارد که باید با توجه خاص آنها را برطرف کرد .
استاندار مازندران نگاه دولت تدبیر و امید به مسایل آموزشی و فرهنگی را ویژه توصیف کرد و گفت : منابع پولی و مالی اهرم مهم اجرایی هستند که بر ارتقاء سطح آموزشی و پرورشی بسیار تاثیر گذارند ، اما برنامه ها باید به گونه ای تنظیم شود که سرمایه انسانی آموزش و پرورش محور قرار بگیرد .
وی افزود : مردم از دستگاههای اجرایی مطالباتی دارند و وظیفه تمامی مسئولان تلاش برای جامه عمل پوشاندن به این مطالبات است .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.