رئیس جمعیت هلال احمر چالوس روز سه شنبه به ایرنا اظهار داشت: یک جوان 26 ساله اهل لرستان و ساکن تهران بنام 'سیدحسن - ب' عصر روز گذشته در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود غرق شد.
کردکار محمودی تصریح کرد: این جوان با بی توجهی به هشدارهای ناجی غریق و تابلوهای هشدار دهنده مبنی بر خطرات جانی شنا در منطقه وارد دریا شد.
وی خاطر نشان کرد: با وجود تلاش ناجی و احیای امدادگران هلال احمر این مرد 26 ساله فوت شد.
وی با اشاره به وجود 30 نقطه حادثه خیز در شهرستان چالوس افزود: 60 ناجی در این مناطق مشغول فعالیت هستند که در 2 روز گذشته 15 آقای بین 15 تا 55 سال را از مرگ حتمی نجات دادند.
همچنین یک جوان 20 ساله اهل کرج بنام 'حمید - ک' نیز عصر گذشته در ساحل کلارآباد شهرستان عباس آباد در محدوده شخصی پانوراما کلارآباد غرق شد.
این فرد به همراه 3 نفر دیگر وارد دریا در منطقه حادثه خیز و شنا ممنوع شده بودند که با تلاش 55 دقیقه ای ناجیان پلاژ دریایی پری کلارآباد، به دلیل فاصله 500 متری 3 نفر از آنها نجات می یابند ولی این جوان با وجود تلاش ناجیان غرق شد.
طرح سالمسازی دریا در 338 کیلومتر از سواحل دریای مازندران برای شنای تابستانی با ساماندهی 98 نقطه شنا آزاد برای مسافران و ساکنان این خطه شمال کشور از اول خرداد شروع شد و 900 ناجی غریق نیز در 300 نقطه حادثه خیز دریای خزر مستقر شده اند.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.