به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین مظفر شامگاه یکشنبه در مراسم بیست هشتمین سالگرد ارتحال حضر امام خمینی ( ره) در محل امامزاده عباس ساری ، جایگاه امام خمینی را اساطیر گونه توصیف کرد و افزود : انقلاب اسلامی ایران بزرگ ترین پدیده قرن بود و این انقلاب بدون نام امام راحل هیچگاه شناخته شده نیست.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی پیوند وسیع با توده مردم را نهادینه کرده است، ادامه داد: به همین دلیل همچنان اعتماد سازی و اطاعت محض از ولایت فقیه در ملت ایران روز به روز گسترش می یابد.
مطفر با تاکید بر این نکته که دستاورد های امام راحل بسیار زیاد بود که باید همه با آن آشنا شویم ، گفت: امام رژیمی را ساقط کرده است که مقتدرترین رژیم منطقه و مورد حمایت آمریکا بود.
وی افزود : زمانی انقلاب جمهوری اسلامی رخ داد که امام راحل نه سرباز خانه ای داشت و نه سلاح ، بلکه فقط با مشت های گره کرده مردم مقابل توپخانه ها شاهنشاهی ایستاد.
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت : کسی باور نمی کرد که رژیم پادشاهی ساقط شود ولی کار امام دشمنان را شگفت زده کرد و حتی سازمان سیاه مورد توبیخ قرار گرفت.
وی افزود : امام راحل شرق و غرب را شگفت زده و ابرقدرتمند را مات و مبهوت و نظامی بدیل و جدید به نام جمهوری اسلامی را ایجاد کرد.
مظفر با بیان اینکه امام راحل حکومت های شیوخ عرب را قبول نداشت ، گفت : این حکومت ها کاسه لیس آمریکا هستند که سرمایه های ملت را بذل و بخشش می کنند ، چرا که بدون رای مردم سر کار می آیند.
وی افزود : جمهوریت نظام اسلامی ما به معنای مردمی بودن و خدمت به مردم است و حضور مشارکت آنان در همه صحنه هاست.
او الهی و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی را از ارکان آن دانست و ادامه داد : با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری حکومت جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه ، ریل امامت در مسیر ولایت قرار گرفت.
مظفر با اظهار این که ما اکنون افتخار می کنیم که نظام ما الهی و ولایی است ، گفت : در جامعه ما ولی فقیه را نماینده امام زمان خود می دانیم و حرف ، کردار و منش او برای ما مطاع است و امر و نهی از او را می پذیریم.
وی افزود : برای همین است که ملت ایران فرزنداران خود را برای دفاع از انقلاب و آرمان های آن همواره بدون چون و چرا با فرمان مقام معظم رهبری تقدیم می کنند.
او ادامه داد : خواب های شیطانی دشمنان با انتخاب و جایگزینی حضرت آیت الله خامنه ای به جای امام راحل از بین رفت و خامنه ای امروز همان خمینی دیروز است.
مظفر گفت : ارزش های امام راحل بوده است که به این نظام عزت و سربلندی داده است واهمیت امام به ارزش هایی است که به جامعه داده است.
معاون نظارت مجلس افزود : کسانی که خود را یاور امام می دانند با حرف نمی شود ،باید با کردار، رفتار و منش امام گونه به مردم اثبات کنند ،چراکه ملت ارزش ها و آرمان های امام راحل را می شناسند.
وی با بیان اینکه خط و راه و امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص است ، گفت : حراست از اصل انقلاب را باید مورد توجه قرار بدهیم ، این انقلاب سرمایه های زیادی برای شکوفایی داده است ، به همین دلیل باید مراقب خط امام باشیم.
او ادامه داد : عزتی را که امام راحل برای ما به ارمغان آورده است هر گز از دست نمی دهیم و مسوئولان باید قدر ملت را بدانند و در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
مظفر گفت : هوشیاری رهبری فرزانه سبب می شود تا از توطئه های دشمنان یک به یک خنثی شود.
وی افزود : به همین دلیل دلدادگان امام راحل هر سال در سالگرد این مرد بزرگ میثاق مجدد می بندند ،چراکه آرمان های امام خمینی (ره) در روح و جانش فرزند پاکس امام خامنه ای همچنان در حال گسترش است.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.