جودوکار مثبت 100 کیلوگرم کشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کمتر از 110 روز تا زمان برگزاری مسابقات جهانی در ازبکستان باقی است و کار سختی را پیش رو خواهم داشت .
وی زمان برگزاری اردو تیم ملی را 2 هفته دیگر اعلام کرد و گفت که تمرینات در مجموعه آزادی تهران زیر نظر سرمربی تیم یوسف زاده و مربی تغذیه امیر عباس انوری به صورت فشرده در 2 نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
موسی نژاد ادامه داد : با جدیت هر چه تمام تر تمریناتم را زیر نظر مربیان انجام خواهم داد و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا با روحیه بالا وارد عرصه جهانی شوم و بتوانم پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورم.
عضو تیم ملی جودو سطح مسابقات جهانی را بالا دانست و گفت که با وجود نمایندگانی از برزیل ، فرانسه ، روسیه و کره جنوبی که از اصلی ترین حریفانم در این مسابقات خواهند بود ، رقابت تنگاتنگی با انها خواهم داشت.
وی با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی – اقیانوسیه که رنکینگ جهانی و پارالمپیک محسوب می شود 10 امتیاز سهمیه المپیک را از آن خود کرده ام ، ادامه داد : همچنین در مسابقه پیش رو تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا رقبای خود را از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی یکی پس از دیگری شکست دهم و مقام بالایی را کسب کنم.
مسابقات آسیایی – اقیانوسیه خردادماه در کشور ازبکستان برگزار شد و احسان موسی نژاد در این مسابقه و در قسمت انفرادی موفق شد تا 2 مدال طلا را از آن خود کند.
موسی نژاد با بیان اینکه موفقیت هایم را مدیون سرمربی تیم سعید یوسف زاده و امیر عباس انوری به عنوان مربی تغذیه که خودشان از ملی پوشان این رشته بوده اند هستم ، ادامه داد : این مربیان من را از لحاظ ذهنی و فنی آماده نگه داشته اند .
عضو تیم ملی جودو توضیح داد : رشته رزمی از معنویات خاصی برخوردار است که این روحیه معنوی از سوی مربیان به ما انتقال داده می شود تا با آرامش خاص وارد مسابقات شویم.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی**انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7334
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.