به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نبیان روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش مازندران افزود : در شرایط فعلی با گسترش تکنولوژی و دسترسی آسان دانش آموزان به آن ، آموزش و پرورش هم برای به روز کردن خود با تکنولوژی روز در حوزه تحصیلی نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد.
وی ادامه داد : در این برنامه چشم انداز، آموزش و پرورش در مازندران می تواند جایگاه خود را برای آینده پیش بینی و متناسب با آن نیز از امکانات و تجهیزات لازم برای رسیدن به این جایگاه بهره مند شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت : در دولت یازدهم برای توسعه فضای آموزشی با کمک خیرین کارهای خوبی انجام شده و باید این روند همچنان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.
* رای مازنی به روحانی مهر تایید برعملکرد دولت
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت که واجدا شرایط رای دادن در این خطه با مشارکت 91 درصدی در انتخابات 29 اردیبهشت حماسه دیگری را در کارنامه موفقیت های خود به ثبت رساندند.
نبیان افزود : حدود 62 درصد از رای دهندگان این استان، رای خود را به دکتر حسن روحانی برای دولت دوازدهم اختصاص دادند و این اقدام نیز تاییدی بر عملکرد دولت در مازندران است .
وی ادامه داد : در عین حال رای 62 درصدی مردم مازندران به دکتر روحانی مسئولیت مدیران این دولت را برای خدمات رسانی بهتر دو چندان کرده و باید خدمات رسانی با سرعت و برنامه ریزی در استان ادامه یابد.
شورای آموزش و پرورش در استان ها به ریاست استانداران برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش هر ماه حداقل یک بار برگزار می شود و این نشست در مازندران نیز هر ماه به ریاست استاندار و یا معاون عمرانی به عنوان جانشین وی برگزار می شود.
مازندران 500 هزار دانش آموز دارد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.