ابوالحسن رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حامیان ایتام در این شهرستان بحث حضانت مالی یتمان را برعهده می گیرند که استقبال مردم در ماه مبارک رمضان به خاطر فضای معنوی بیشتر است.
وی گفت که هم اکنون یکهزار و 700 حامی ، حمایت مالی یتیم های ما را برعهده دارند که در سال گذشته قریب به یک میلیارد و 100 میلیون تومان در حوزه اکرام و ایتام از سوی خیرین برای این افراد جمع آوری شد که 600 میلیون تومان نقدی و بقیه غیرنقدی بود.
رنجبر افراد زیر پوشش کمیته امداد قائمشهر را بیش از هفت هزار نفر اعلم کرد و گفت که حدود 6 هزار از این افراد مددجوی مستمری بگیر ، حدود 300 خانوار مددجوی غیر مستمری بگیر دریافت کننده یک و چند خدمت از کمیته امداد هستند.
وی با اعلام این که 2 هزار سبد کالا بین نیازمندان کمیته امداد در قائمشهر توزیع می شود افزود : تاکنون بیش از 150 سبد کالا در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شده است .
رنجبر هر سبد کالا را شامل برنج ، روغن ، گوشت ، مرغ ، سویا ، ماکارونی ، قند و شکر اعلام کرد.
مدیر کمیته امداد قائمشهر ارزش ریالی هر سبد کالا را یک میلیون ریال اعلام کرد و گفت که هر میزان سبد کالا که توسط خیرین و مردم اهداء شود کمیته امداد هم مقداری به سبد کالا اضافه و با الویت بندی در بین نیازمندان توزیع می کند .
وی از توزیع کیسه همیان مولا در مساجد و ادارات خبر داد و گفت که سهمیه این شهرستان پنج هزار کیسه همیان مولا است که تاکنون 2 هزار کیسه در قالب طرح همیان مولا توزیع شده است.
مدیر کمیته امداد قائمشهر ادامه داد : این کیسه ها توسط رابطین تخلیه گر صندوق صدقات میان مردم در مساجد و ادارات در حال توزیع است تا مردم نیکوکار به طور داوطلبانه و براساس وسع و توان مالی خود مواد غذایی را داخل کیسه ها قرار دهند تا توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.