به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم مردم قائمشهر و مسئولین با دسته های گل و تشویق ممتد از ورزشکاران نام آور این شهرستان به گرمی استقبال کردند.
هادی خاری نژاد عضو تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در حاشیه مراسم استقبال گفت : در چهارمین دوره از مسابقات کشورهای اسلامی در رشته دار حلقه موفق به کسب مدال برنز شدم و همچنین در رشته تیمی مدال برنز را از آن کشورمان کردیم.
وی ادامه داد : همچنین در رشته پارالل موفق شدم 2 حرکت جدید را در مسابقات کشورهای اسلامی به نام خود ثبت کنم که این حرکت در کتابچه داوری جهانی به ثبت رسیده است.
کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک کشورمان سطح رقابت ها را با وجود قاره هایی از جمله آفریقا ، اروپا ، آسیا بالا دانست و گفت : ما با پنج تیم رقابت بسیار بالایی داشتم و با توجه به ناداوری هایی که آذربایجان در حق ایران انجام داد اما در رشته تیمی موفق به کسب مدال شده ایم.
سامان مدنی عضو تیم ملی ژیمناستک که برای اولین بار در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت می کرد ، افزود : در رده انفرادی ، وسیله پارالل موفق به عنوان چهارم و در بخش پرش خرک فینالیست شدم و همچنین سوم تیمی را از ان خود کردیم.
وی سطح این دوره از مسابقات را بالا اعلام کرد و گفت با وجود نمایندگانی از کشورهای ترکیه ، آذربایجان ، الجزایر کار را برایم دشوار کرد ونتوانستم به مقام بالاتری راه یابم.
مسابقه ژیمناستیک قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند در شهر بانکوک و بازی کشورهای اسلامی به میزبانی باکو در اردیبهشت ماه برگزار شد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.