مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از تولید سالانه 10هزار تن گوشت سفید به ارزش600میلیارد ریال در واحدهای مرغداری گوشتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید شیر موسوی بابیان اینکه شهرستان میاندورود از ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در بخش دام و طیور برخوردار است، اظهار کرد: این شهرستان دارای 63واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت یک میلیون و 200هزار قطعه در هر دوره پرورش است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه این واحدها قابلیت عرضه بیش از10 هزار تن گوشت سفید در سال را به بازار دارند، گفت: سالانه ارزش اقتصادی تولید گوشت سفید در واحدهای مرغ گوشتی این شهرستان 600 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه برداشت کلزا در دو هزار هکتار از زمین های زراعی شهرستان میاندورود انجام شد، ادامه داد: پیش بینی می شود امسال چهار هزار و 400 تن دانه کلزا از مزارع این شهرستان برداشت شود.

موسوی تعداد کلزاکاران این شهرستان را 950 نفر اعلام کرد و افزود: کلزاکاران می‌توانند محصول خود را به مرکز خرید در این شهرستان تحویل دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی کلزا نسبت به سال گذشته گفت: قیمت خریدکلزا امسال 27هزار و 830 ریال اعلام شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.