به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران-  متن این پیام به شرح زیر است:
به نام خداوند بزرگ و بی همتا

شاکریم که با عنایت الهی و اراده و اعتماد ملت دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در قائمشهر سرفراز برگزار گردید. شهد برگزاری این دو انتخابات و پیروزی بزرگ و قاطع و پرشکوه، گوارای همه ایرانیان همراه و هم رای به ویژه دلاورمردان و شیر زنان شهرمان باد.

حماسه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ماندگار حماسه ای است در تاریخ ایران و نتیجه تلاش پر شور و شعور ملت آگاه و قهرمان ایران برای حفظ مصالح نظام و منافع ملی بوده که به دشمنان قسم خورده این نظام پندهای بیشماری داد.

درود بر مردم ایران؛ درود بر مردم مازندران و درود بر مردم قائمشهرکه جاودانه حماسه و زیباترین و هنرمندانه ترین تصویر از اراده بزرگی راآفریدند.

صمیمانه ترین تبریک و قدردانی نثار شما افتخار آفرینان تاریخ باد

گامهای استوار و شور و شعورتان را قدر می دانیم و ارج می نهیم و بر دستان پر مهرتان که تاریخی پرشکوه از حماسه بیداری و استواری برای حفظ و تقویت نظام در راه ساختن فردایی بهتر برای ایران و ایرانیان را آفرید ، بوسه می زنیم.

جانب ضمن تبریک به دولت تدبیر و امید و پیروزی جناب دکتر روحانی در عرصه انتخابات و آرزوی موفقیت برای خدمت گذاران مردم در دولت و یکایک منتخبین و معتمدین مردم ولایتمدار قائمشهر درپنجمین دوره شورای اسلامی شهر مضافا از حمایتها و تلاشهای یکایک اعضای دور چهارم این شورا قدردانی مینمایم.بی شک حمایتها و پیگیریهای منظم و مستمر و دلسوزانه این عزیزان در پیشرفت و آبادانی شهر در ۱۱ ماهه گذشته بی تاثیر نبوده است.امیدوارم پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری دوشادوش منتخبین دور پنجم شورای اسلامی شهر برای فردای بهتر این شهر تلاش نموده و به اعتماد مردم پاسخ خوبی دهند.برای یکایک این عزیزان آرزوی روزها و لحظاتی سرشار از نیکروزی و بهروزی دارم.

رضا رحیمی شهردار قائمشهر

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 655532
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.