سردار سعید منتظر المهدی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح نخستین ساختمان مشاوره انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران افزود: آنچه به نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر می گردد در حال انجام است.
وی در عین حال بر لزوم بهینه سازی و بکارگیری تجهیزات و امکانات نظارتی در پایانه ها و گمرگات کشور تاکید کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد که تجهیزات حداقلی در این بخش ها وجود دارد.
وی توضیح داد: به طور یقین بکارگیری سامانه الکترونیکی کنترل و نظارت در واردات و صادرات کالا و ارز ،خطای انسانی را به صفر می رساند.
وی گفت: اگر مسئولان مرتبط ،نیازهای تجهیزاتی کنترل و نظارت بر واردات کالاها را با تخصیص اعتبار تامین کنند، نیروی انتظامی با تمام توان آماده اجرای طرح های مقابله ای است.
منتظر المهدی گفت: ایجاد تعامل و همکاری با دستگاه ها و نهادهای مرتبط و اثر گذار برای مبارزه با این معضل بزرگ بویژه ترغیب گمرک برای استفاده از تجهیزات مدرن و به روز برای رصد دقیق ورودی های کشور از برنامه ها و اولویت های کاری ناجا در این زمینه است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قاچاق مواد مخدر را از مشکلات جدی کشور دانست و گفت: با توجه به جریان اقتصادی سود آور قاچاق مواد مخدر ، پلیس همواره علاوه بر مبارزه در حوزه پیشگیری نیز برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد.
به گزارش ایرنا ، نخستین ساختمان مرکز مشاوره انتظامی مازندران به نام ' آرامش ' با حضور معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ساری افتتاح شد.
در ساختمان مرکز مشاوره انتظامی ،اتاق هایی شامل مشاوره گروهی ، مشاوره کودک و روانسنجی ، مددکاری اجتماعی و سالن کارگاه آموزشی پیش بینی شده است .
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.